Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '07

 
Kategori
Mizah
 

Seks yapamayanları tanıma klavuzu

Seks yapamayanları tanıma klavuzu
 

İnkar etmeyelim. Hepimiz zaman zaman seks yapmak isteriz. Bunu dile getirmeyiz ama budur yani. Ben kendimden biliyorum. Elbette biz erkekler güzel bir hanımla tanıştığımızda ona seksten bahsetmeyiz. Ama aklımızda genelde onunla seks yapma fikri oluşur. Elbette biraz tutucu bir toplum olmamızdan ve de karşımızdaki hanımın tepkisini kestiremeyeceğimizden başka mevzular açarız. Yani şöyle yapmayız tanıştığımızda. Bir kafede bir iş için falan bir güzel bayanla buluşmuşuz mesela.
"Merhaba... Kemal ben..."
"Serpil memnun oldum."
"Serpil küresel ısınma malum. Dünyanın dolayısıyla da bizim fazla zamanımız kalmadı. Burada bir şeyler içip saçmasapan iş meseleleri konuşarak vakit harcamayalım. İçkileri alıp benim eve gidelim. Seviştikten sonra bir iki kadeh içeriz."
"Nee?"

"Ya farketmez istersen sevişme öncesi içelim. Ya da sevişme esnasında. Ben hepsine varım."

...

Ya da,
"Kemal bey. Merhaba. Ben Serpil..."
"Soyunmadın mıııı? Daha soyunmadın mııı? Bu ne sorumsuzluk? Ben mi soyacağım seni? Olmuyor ama. Neyse bu seferlik ben soyayım ama bir daha yapmam. Lütfen. Böyle gelme bana... Lütfen. Kalp kırmak istemiyorum."
...

Ya da,
"Kemal beeey... Selam... Nas...Heeeyyyy. Durrr. Ahlaksız..."
"Ön sevişmeden önce asla tanışmam güzel kadınlarla.."

...
Ya da,
"Serpil hanım ben Kemal..."
"Çok memnun oldum. Telefonda proje için iyi bir teklifiniz olduğunu söylemiştiniz."
"Sevişelim. Benim teklifim bu. Sevişelim."
...
Olur mu? Hayır... Böyle yapmazsın... Sevişme duygusu sadece aklının ucundan geçer... Geçerken de sana,
"Salak... Suç bendeki senin aklının ucundan geçiyorum. Ne yapacaksın şimdi. İki saat geyik muhabbeti. Geyikler bile senden becerikli beee" der.
...
Hanımlar karşısında hep aklımızın ucundan geçen seksin isyan ettiği de olur.
"Geçmiyorum lan. Geçmiyorum. Ne geçecem senin aklının ucundan."
...
Bakmayın biz Türk erkekleri İnternette seks sitelerine girmede dünya şampiyonuyuzdur ama mevzuya girmekte dünya sonuncusu olduğumuzdan eminim. Mevzuya giremiyoruz. Giremiyoruz. Seks falan yapamıyoruz. Dolayısıyla bir müddet sonra da bir takım alışkanlıklara vuruyoruz kendimizi. Bunlar genelde saçma sapandır. Hah işte seks yapamayan erkeği tanımanın yolu da bu alışkanlıklardır. Heyy hanımlar bir adam tanıdınız ve herifin çok orijinal hobileri var. Mesela herif uzaya, ufolara falan takmış. (Benim gibi) Unutmak için yapıyor. Ya da saçma sapan koleksiyonlar yapıyor.
"Merhaba beyefendi. Aaaa ne güzel şeyler bunlar."
"Bendeniz örümceğin yakınına ağ kurduğu kırık dal parçası koleksiyonu yapıyorum efendim..."
"Ayy bunlar da ne?"
"Bu da kutu kola açma halkası koleksiyonu. Hemen yanında da gıda meddelerinin son kullanma tarihi yazısı koleksiyonum var."
Çok belli ki beyefendi o uzvunu en son ne zaman kullandığını unutmuş.
...
Bir de tersi vardır. Erkek erkeğe muhabbette sürekli seksten ve hatunlarla yatma hikayelerinden bahseden tipler vardır ki bunlar da böyle ele verirler kendilerini. Anlattıkları külliyen yalandır.
"Abi ölüyorum artık ya. Her gece bir hatun boşum yok abi."
Halbuki lavuk hemen her gece seninle meyhanededir. O sadece anlatır.
...

Seks denen şeyi yok saymış bir toplumuz biz. Seks yokmuş gibi yaşıyoruz. Kendimizi kandırıyoruz. Hani bir gün karşımıza tüm öryargılardan arınmış cesur bir kadın çıksa ve...
"Haydi sevişelim be..." dese apışıp kalacağız.
"Haaa...."
"Sevişelim..."
"Nası yani?"
"Bilmiyor musun?"
"Neyle yapılıyo... Sen yapacan da ben seyredecem öyle bi şey mi?"
"Beraber yapacağız..."
"Malzemesi ne? Yani ben tedarikli değilim de..."
...
Sanıyorum bu yazının sonunda bu satırların yazarının da seks yapamayanlardan olduğu sonucunu çıkarmışsınızdır. Ki yanılıyorsunuz... Benimki yapamamaktan değil. Şu sıralar çöpe atılmış eski klavyelerden dabulyu harfi topluyorum. Koleksiyon hobisi. Ondan vaktim yok... Yanlış anlaşılmasın.

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..