Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen: Sevgili,

Sen: Sevgili,
 

Sen: sevgili;

Çok üzüldüm

sonu olduğuna hayatın

ve

ölümün var olduğuna.

seni tanıdığımda..

Sonsuza dek

hep seninle,

tek seninle

kalmak isterdim oysa.

Sana

her gün yeniden,

yeniden

aşık olmak,

Her sabah

aşkla uğurlamak kapıdan

ve her akşam

seni

karşımda bulmak için:

Hergün bakmak için yüzüne

doya doya;

sana özenmek,

üzerine titremek,

ve seni,

kalbimin baş köşesinde

gizlemek için.

Sen:

Sevgili;

En güzel hediyesi gibisin

Evrenin....

Eksilmesin dudaklarından

o sihirli kelimeler:

"seni seviyorum

seni seviyorum

seni seviyorum"

Bitmesin

kollarındaki

gönüllü esaretim.

Sen: sevgili;

Çok üzüldüm;

sonu olduğuna hayatın

ve

ölümün var olduğuna

Seni tanıdığımda.

Bu ömür ne kadar kısa

Böylesi bir

Aşk için

 
Toplam blog
: 148
: 384
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

Merhaba...  Üniversite mezunu Kamu İdaresinde  çalışan bir bayanım. Ankara'da iki oğlumla yaşıyorum..