Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Sen bunları bilmezsin

Sen bunları bilmezsin
 

Gül ve kadın


I
Sen nereden bilecektin ki, bırakıp giderken
Hasretinin erimiş kurşun gibi içime aktığını
Ruhumu lime lime eden şu körolası dünyada
Gözyaşlarımla beni yapayalnız bıraktığını

Yanıyorum desem bilmezsin gülüm;
Anlamazsın yanmanın ne demek olduğunu
Yalandan gülmelerimi görürsün de
Görmezsin hüzünlerde boğulduğumu 

II
Derin vadilere inse de bahar;
Renk renk çiçekler açsa da ormanın kuytusunda
Kavurmakta içimi bir deli rüzgar
Yüreğim kan uykusunda.

Bil ki, attım aramızdaki tüm köprüleri
Seni bir mahkum gibi kilitledim içime
Artık nerede olursan ol benimlesin
İşte ta şuramda, yüreğimdesin! 

Resim: main-board.eu 

 

 
Toplam blog
: 462
: 707
Kayıt tarihi
: 28.04.07
 
 

Emekliyim. Herkes gibi benim de bir dünya görüşüm var. İnsanların farklı fikir ve inançlara sahip..