Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '18

 
Kategori
Şiir
 

Sen Giderken, Mevsim Bahar, Vakit Akşamdı

Sen Giderken, Mevsim Bahar, Vakit Akşamdı
 

Sen giderken mevsim bahardı,
Aylar Nisandı, vakit akşamdı,
Saymadım ki kaç yıl oldu,
Hasret kokuyor buram, buram,
Hani sen hep vefalıyım derdin,
Ne bir mesaj nede bir haberin,
Varsa derdin, sen bana gönder,
Ahde vefa benim olsun….

*****

Sensiz hiç gelmedi senli bahar,
Kış oldu yağıyor yağmurlar, karlar,
Esiyor zemheri dondurucu soğuklar,
Beyaza büründü o simsiyah saçlar,
Hani sen hep vefalıyım derdin,
Ne bir mektup nede bir telin,  
Varsa derdin, sen bana gönder,
Ahde vefa benim olsun….

*****

Görmüyor gözlerim, tutmuyor ellerim,
Takatsiz kalmış ayaklarım dizlerim,
Bilinmez ki belki bu gün, belki yarın,
Bu beyhude cihandan göç ederim,
Hani sen hep vefalıyım derdin,
Ne bir dileğin, nede bir temennin,
Varsa derdin, sen bana gönder,
Ahde vefa benim olsun….

*****

Geleceksen yanına bir iğne al,
Biraz sargı bezi, biraz da iplik,
Sana son kez bir arzum olacak,
Dağılmış yaralarımı sen ellerinle dik,
Hani sen hep vefalıyım derdin,
Ne bir sedan nede bir selamın
Varsa derdin, sen bana gönder,
Ahde vefa benim olsun…


Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..