Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Senden nasıl alayım?

Senden nasıl alayım?
 

Senden Nasıl Alayım


Sıcak ritm melodiyi salmıyorsa zül sözün
Küser oldum selamdan almıyorsa gül yüzün
Çıkamadım yangından dalmıyorsa kül özün.

Beklenmeyen haslette söyle nasıl kalayım?
Varıp da yoz vuslatı senden nasıl alayım?

Beni bana bırakma! Bu can yitip kanıyor
Esiyorken poyrazın beni andın sanıyor
Gülün niyeti belli anmasan da anıyor.

Beklenmeyen haslette söyle nasıl kalayım?
Varıp da yoz vuslatı senden nasıl alayım?

Mazimin ayak sesi duyulurken içimde
Neden olmaz istenen? Soyulurken biçimde
Koymadın cana canı! Koyulurken seçimde.

Beklenmeyen haslette söyle nasıl kalayım?
Varıp da yoz vuslatı senden nasıl alayım?

Yıldızlı semaların haşmetiymiş bilinen
Fallarda çıkanındım kısmetiymiş silinen
Her yanım dökülüyor mesnetiymiş dilinen.

Beklenmeyen haslette söyle nasıl kalayım?
Varıp da yoz vuslatı senden nasıl alayım?

Bir o yana bu yana sevdam elinde beter
Nasıl bir zevktir bilmem adım dilinde yeter
İmtihan binbir boğum gelen s/elinde yiter.

Beklenmeyen haslette söyle nasıl kalayım?
Varıp da yoz vuslatı senden nasıl alayım? 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..