Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Seni yaşamak var ya

Seni yaşamak var ya
 

Seni Yaşamak Var Ya


Yağmur incecik yağsa yare koksa toprağım
Çisil/derken ruhuma ipek sızın döşümde
Masumca cana ağsa yare koksa yaprağım
Sende ki beni bilmem! Gezenimsin düşümde.

Eros okunu atıp kaçarsa ne olacak?
Pervasız ayna gibi kınanmıyor aks/ında
Melül sinem nadide acep kimi bulacak
Yakamozum renk körü sınanmıyor raksında

Türlü sıfatlar taktım o incecik kaşına
İpeksi gül cemale nasıl da nazar etmem!
Yemeğin tuzlu olsa bal katarım aşına
Bir ereyim kemale yoksa yanından gitmem!

Gergef olup ekledim söze gelen nakışa
Bu kadar mı sevilir duygular karılırken
Ne anlamlar yükledim yüze gülen bakışa
Parmak ucu dokunuş seviye varılırken.

Sevda denilen mefhum! Aranmaz binbir yüzde
Bulunmazsa bulunmaz düzensiz dünya dibi
Sesin canana saki nazın soyunda özde
Seni yaşamak var ya! düzenli dünya gibi. 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..