Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevdir ya Rabbim

Sevdir ya Rabbim
 

salih arıkan


Küçükken hep şarkıcı olmak isterdim. Milyonlarca insanın sevgisini kazanmak. Belki de milyonlarca insan tarafından sevilmek.

Ailemin kör diye ikinci plana attığı bir çocuğum. Köy yerinde biraz da normal karşılamak iyi olur. Tabi tarlada çalışılacak ağır doğa şartlarıyla mücadele edilecek. Şimdi kırkiki yaşıma geliyorum. Bir evlilik yaptım. Güzel günlerimde oldu. Sonra yürümedi. Şimdi geçici sevgiler oluyor. O ilişkilerde benim ruhumu kirletiyor. Galiba yalnızlığı sevmem gerekir. Ya Rabbim bana yalnızlığı sevdir. Neşeni duyur. Kapılıp gitmeyeyim hay huyun içine.

Dün bir yerdeyiz. Aile hafız dindar. Ama Ayşe kulinden elif şafaktan ve diğerlerinden bahsediyor. Bir cemaat içinde olmak ve ruhu diri tutmak gerekir. İnşallah yalnızlıklarım seyrüsiluka sayılır. Bir derviş olur ve kaybolur giderim. Bazen beni hiç kimsenin tanımadığı bir şehirde uyanmak istiyorum. Yeniden başlama fikri de diyebiliriz.

Sil baştan mümkün mü acaba. Bir sabah uyandığında başka bir insan oluvermek. Alışkanlıklardan kurtulmak esiriyiz çünkü onların ya rabbim ben sadece senin ve Resulünün sevgisinin esiri olmak istiyorum. Ne olur bana yalnızlığı sevdir okumayı namazı sevdir. Secdeleri ve dökülen gözyaşlarını gece ibadetini sevdir. Hiç kimsenin uyanık olmadığı sadece benim uyanık olduğum gecelerde seni anayım. Bıktım bu çirkinliklerden Rabbim şehit olma duygusunu da sevdir. Tüm unutulan ve unutturulmaya çalışılan güzellikleri sevdir.

Salih Arıkan. Tel:0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..