Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '18

 
Kategori
Kitap
 

Sevinci Paylaşmak

Sevinci Paylaşmak
 

Yıl 2007  idi. ilk blogumu yazmıştım, yayınlanmasını heyecanla beklemiştim. Birkaç saati aldı ekranda yayınlanmış olarak görmek, döne döne bakmış, okumuştum sonrasında.

Buranın kocaman bir aile olduğunu gördüm  sonra, değerli arkadaşlarım oldu, hepsi de yazıya , yazmaya gönül vermiş insanlar.. 

Aradan uzun yıllar geçti, o günlerden bu günlere buradaki arkadaşlarımın bir kısmı gerçek dostum oldular. Ne mutlu bana. ..

Bugün ilk kitabım elimde.

Paylaşayım istedim. 

Kitabımın adı:   

                         Son Kale

                         Özel Bir Yolculuk Hikayesi

                         Kuytu Yayınlarından çıktı.

                         Umarım okuyucusu bol olur, yolu açık olur! 

 

Nilgün Ok

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 12
: 134
Kayıt tarihi
: 19.04.15
 
 

Yazmaya bir başlarsın, devamı gelir! Psikoloji Eğitimi aldım. İnsana dair, insana yakın olmay..