Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '08

 
Kategori
Güncel
 

Şiir, Şerife Karaçayır Mutlu ve Kanal B

Şiir, Şerife Karaçayır Mutlu ve Kanal B
 


Haberi bana Tülin Aksoy arkadaşımız verdi; “Şerife Mutlu yarın sabah 09.00 da Kanal B’de konuk olacak.” Heleki, gündüz televizyonu bile açılmayan ben, ilk iş olarak Kanal B’yi açıp 09.00’u beklemeye başladım.

Beklenen saat geldiğinde program başladı ve Şerife Karaçayır Mutlu ilk konuşan konuk olmaya başladı.

......


Şerife öğretmeni ilk olarak Milliyet Blog Antalya Buluşması’nda tanıdım, yakından. Şiirle pek aram olmamasına karşın hiciv tutkunuyum. O gün bir de Şerife öğretmenin, şiir okuyuşuna meftun oldum. İşte bu yüzden bekledim merakla. Değdi de beklediğime.

Katılan konuklar, Yozgat Öğretmen Okulu sınıf arkadaşları, müdürleri ve eşi Rumi Bey.. Hepsini heyecanla izledim.

Şiir ne kadar güzel okunuyormuş, görmenizi isterdim. Ama mutlaka izleyenleriniz de olmuştur. Hatta bu yazıyı birazdan yayına vereceğim, program devam etmekte. Yetişmeniz mümkün olursa kaçırmayın derim.

Şerife öğretmeni tanımaktan bir kez daha onur duydum, teşekkürler öğretmenim.

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..