Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Sıkıntının yaşı kaç?

Sıkıntının yaşı kaç?
 

Resim için bir açıklamamız yok. (aslında bu bir açıklama oldu...:)


Bugün neden canım sıkılıyor bilmiyorum,

ama can sıkıntısının ne olduğunu biliyorum...

Bilmek çoğu zaman yetmiyor, zamanın birazından sonrası da zaten bilmemekle geçiyor.

Yırtınmaya gerek yok...
.
.
.
.
Aklıma bir söz geldi... sıkıntım geçti:)

"Güneşe yazı yazılmaz, yazılan yazı bozulmaz"

Yazılan yazılarda ne kadar çok şey ifade etmeye çalışırsanız çalışın, okuyan ançak bildiği ve yaşadığı kadarını anlayabiliyor.

ya da

Ne kadar bişey anlatamış olursanız olun, okuyan, bazan okadar çok şey anlıyor ki...:) ben bile şaşıyorum.

İşte;

Yazıya değil, okuyana bakın deme vaktı...:)

Okuyana bakın okuyana, bırakın yazıyı mazıyı.

Gerçi mazi önemlidir...:)

Maziden kurtulmak kolay iş değil.

 
Toplam blog
: 16
: 804
Kayıt tarihi
: 15.03.09
 
 

10/09/1976 Rize/ Çayeli doğumluyum. Liseyi bittirdim, üniversiteyi terkettim. Eleman olarak çalış..