Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '12

 
Kategori
Dostluk
 

Siyah köpek

Siyah köpek
 

Çok değerli bir dostuma verdiğim sözü tutmak için Çanakkale’ye gitmiştim. Beni çok iyi bir arkadaş ortamına götüreceğini söyledi. Yola çıktık, yemek yedik, gideceğimiz yerdekiler için de biraz yiyecek aldık. Eve giderken bir köprüden geçtik. Köprüden geçerken siyah bir köpekle göz göze geldi dostum. Hafif eğildi, elini uzatmak istedi, sevecekti; “ Yemek var peşimizi bırakmaz” dedi sevmedi. Bizde yolumuza devam ettik fakat o küçük siyah köpek peşimize takıldı. Biz durunca duruyor, koşunca koşuyordu. Yürürken bazen ayağımıza basıyor, bazen önümüzden yürüyüp geriye bakarak bizi kolluyordu. Bacaklarımızın arasına dolanıp oyun oynamak istiyordu. Eve ulaştık, köpek kafasını sokmadan kapıyı zor kapattık. Arkadaşım köpeğe bayıldı ki zaten tutkusu vardı köpeklere ama mutlaka sahibi olacağını düşündüğünden onu sahiplenmek istemedi. Sonra şarkılar söyledik, onlar içtiler, eğlendik ben prensip olarak içmiyorum. Sonra alkolleri azalınca “Haydi çıkıp biraz daha alalım” demeye başladılar. Ben başlarında bir ayık olsun diye onlarla gitmeye karar verdim ki zaten onlar ayıktılar. İçerde yaklaşık 3 saat kadar eğlenmiştik ve o küçük siyah köpeğin çoktan gitmiş olacağını konuşuyorduk. Kapıyı açınca o kapkara köpek, kapkara gözleriyle bize baktı. Şaştık kaldık. 3 saat boyunca hiç bir yere gitmemişti hayvan. Bizi beklemişti. Etraf da ne yiyecek vardı, ne sıcak bir yer. Biz çıkınca bize doğru koştu. Yine bacaklarımıza dolandı. Yürümeye devam etti bakkala kadar bizimle geldi. Yine yolda ayaklarımıza bastı, bazen önümüzden yürüdü. Sonra bakkala girmek istedi, dostum girmesin diye onla kapıda bekledi. Çıktık yine bizimle yürüyordu. Derken yolda bir şey gördü onu koklamaya kemirmeye başladı. Bizde hızlıca köşeyi döndük yolumuzda devam ettik. O köpek bir daha bizi bulamadı ama bizi kapının önünde 3 saat beklemesi de unutulmadı.
Sonra arkadaşlarla bunu konuştuk; hiçbir insan biri uğruna o kapıda 3 saat beklemez dedik. Fakat ben gerçekten sevenin bekleyebileceğine inanıyordum ki buna inancım hiç azalmadı. Sanırım seni köpek gibi sevdim lafı buradan gelmekte. Herkesin sevdiklerine köpekler kadar sadık olması ümidiyle.


Sevgiler
Ender Yılmaz

 
Toplam blog
: 13
: 545
Kayıt tarihi
: 10.08.11
 
 

21 yaşında hayatı gözlemleyen, gözlemlediğimi yorumlayan biriyim. Muğla üniversitesinden ayrıldım..