Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Size değer veren sizin değer verdiğinizden önemlidir

Size değer veren sizin değer verdiğinizden  önemlidir
 

Ya aslında böyle değil de Allah kahretsin böyle olmak zorunda; çünkü istek ve kararlarımızın sonucu konusunda tek belirleyici biz değiliz. Bize değer veren de nedir, nereden çıktı bu nevale. Sevmediğim istemediğim biri bana değer verse nolur ki. İstediğimi isterim de istediğimi isterim!
 
Sizin istediklerinizden size değer verenler... Ne güzel, hem ben onu istiyorum hem de o bana değer veriyor.  Bulursan bana da yolla! "Değer verme" deyip geçmeyin, bu "değer vermenin" içine her şey giriyor. Sakallı emicem de bana değer veriyor; neyime yarar! Sorarım halini, öperim elini.
 
Ben herkese hastayım da bana değer vereni nereden bulacağım ki... Şimdiki ilişkiler düzmece bozmaca. Görüyorum ben kimse kimsenin elini tutmuyor. Ayıp olmasın diye ayrı yatmıyor. Yani sen sevdin o da sevdi hali Selvi Boylum Al Yazmalım...
 
Zor bir durum...Bana değer verenler olabilir ama ben sevmem lazım. Ben seviyorum ama onun da beni sevmesi lazım. Hayatta iki şeyin aynı anda gerçekleştiğini gördünüz mü? Tamam herkesin bir seveni vardır da kimbilir nerede.  Japon Ayeme yazgımmış diyelim de koca dünyada nasıl bulurum, nasıl alırım.
 
Size değer veren sizi seviyor ve istiyor demektir...Bunun dışındaki sahip olmalar beş kuruş etmez. Ben benim sevdiklerimi yok sayıyorum; beni sevenler listede. Benim sevdiğim Jennifer Lopez, beni seven pasaklı Halime olsa bile. Napayım, nasılsa alamayacağım; alsam bile benim olmayacak. O nedenle evlenirken yanıp tutuştuklarımı bırakıp beni gönülden isteyeni aldım. Pek mutlu olmadım ama hiç değilse benim oldu. Kaybımız büyük ama doğru olan bu... Herkes kimleri beğenmez kimleri almak istemez ki... Senin onu beğenmen elbette önemli ama onun seni beğenmesi daha önemli.
 
 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..