Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '07

 
Kategori
İnançlar
 

Sizin ''Secret''ınız hangisi?

Sizin ''Secret''ınız hangisi?
 

Ben de herkes gibi meşhur ''Secret''ı okudum. Aslında yazılanlar çok da yabancı değildi bana, çünkü; benzeri o kadar çok kitap okudum ki sanki aynı kitabın serisi gibiydi.. Mutluluğun zihinde başladığını, yine orda bittiğini belirtiyor kitabın içeriği, içinde yazılanlar daha çok zihni eğitmekle alakalı, fakat bu söylenenleri yapmak için gerçekten duru bir zihin gerekiyor öncelikle.

Sırra göre asla olumsuz düşünmemeli, olumsuz düşünce zihne geldğinde olumlusunu yerine koyup fikri düzeltmeliyiz. Bazen insan kaptırınca olumsuz bir düşünce olduğunda huzursuzlanıyorsunuz, hemen değiştirmeliyim diye :))
Eğer birşey olursa hayatta mutlaka onu ısrarla çağırdığımızdan düşündüğümüzden olurmuş kitaba göre, ama şu var ki bir insan tamamen zihninde nasıl olumlu düşünebilir ki, yada böyle bir zihin yapısı nasıl olabilir, varsa nasıl yaptığınızı bana da söyleyin!!

İnsan acılarıyla da, o duvara çarpişlarıyla büyümez midir? sadece olumlu düşünerek, zihninde olmasını istediklerini düşünerek böyle bir hayat olabilir mi?Gerçek şu ki eğer insan yaptığı bir işe veya herhangi bir kişi veya olay da olsa buna inanmıyorsa onun olmaması çok normaldir. İnsanların bütün problemleri inanç zayıflığından geliyor aslında, ve çoğu kişi bir boşlukta gereksiz şeylerden medet umuluyor, inanmalı hem de gönülden..
Bence herkesin bir sırrı var ya sizin ki dostlarım....

 
Toplam blog
: 14
: 6917
Kayıt tarihi
: 14.04.07
 
 

31 yaşındayım, bekarım. Eğitim alanında çalışıyorum. Yaklaşık 10 yıldır eğitim sektöründeyim. Öğr..