Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '08

 
Kategori
Magazin
 

Şok... Şok... Şoooook...

Şok... Şok... Şoooook...
 

Şöyle bir düşünüyorumda bu toplum gerçekten eroin bağımlısı gibi magazin bağımlısı yapıldı. Günde 24 saat aralıksız magazin şırınga edilen ev kadınlarımız ileride aniden magazinsiz kalırlarsa ne olacak. Magazin krizine girmiş bir kadın düşleyin. Melahat. Evdeki eşyaları parçalıyor. Kocasına saldırıyor.
"Kamiiiillll. Haber ver bana Kamilll. Yırtarım seni çabuk söyle Seda Sayan'ın son sevgilisi kim? Bülent Ersoy en son kimi haşladı? Hülya Avşar Demet Akalın'a ne cevap verdi söyleee. Çabuuk dayanamıyorum çabuuuuk..."

...

Kamil çaresiz.
"Hanım bütün kanalları taradım yok. RTÜK kaldırmış magazin programlarını."
Melahat krizde ya. Kamil'in apış arasına bir tekme indiriyor.
"Anam... Oy anaaaaam. Ne yapdın Melahaaat?"
"Krizdeyim anlamıyon mu? Televizyonda bulamıyosan gazeteden bul. Gazete gazete bul o zaman gazeteeeeeee!"

...

Kamil çaresiz karşı komşu Şaziye hanımın kapısını çalar ki Şaziye elinde gazete terler içinde kapıyı açar. Şaziye gazeteyi ısırıyor.
"Krizdeyim Kamil bey. Git sonra gel bak saldırırım haaa."
"Şaziye hanım o elindeki gazeteyi verebilir misin? Melahat da krizde de."
Şaziye bağırır.
"Manyaaak. Nasıl vereyim. Sabaha kadar bununla idare edeceğim bak. Zaten iki tane magazin haberi var şunda."
"Melahat'ın durumu bildiğin gibi değil Şaziye hanım."
Şaziye dayanamaz. Gazetenin alt sütunundan bir parça koparır.
"İyi. Al şunda küçük bir Lerzan Mutlu haberi var. Onla idare etsin. Bir daha da gelmeyin bana. Gelmeyiiiin."

...

Melahat ile Şaziye hanımın durumu yine iyi. En üst kattaki yönetici Rıza'nın karısı Nermin tam komalık. Kendinden geçmiş. Camı pencereyi indirmiş. Magazin krizinde kolay mı?

"Seda Sayan buraya gelsin. Ferdi Tayfur buraya gelsin. Rıza bak keserim heryerimi. Gelsinler anlatsınlar bana. Ne halt ediyorlar. Meraktan ölüyorum imdaaaaat. Çabuk çabuk bul getir şunlarııı çabuuuuuk."
"Ben Ferdi Tayfur'u nereden bulayım hanım istersen sana bakkalın çırağı Tayfur'u getireyim ha. Hani Ferdi'nin Tayfur'u..."
"Olmaaaz. Bağla bari beni. Çabuk bağlaaaaa."
"Nasıl yani yatağa mı bağlayım?"
"Ne yatağı salak Canlı Canlı'ya bağla..."
"Onu RTÜK kaldırdı ya hanım. Yok artık o programlar..."
"Yaklaş Rıza... Yaklaş."
Rıza yaklaşınca Nermin hanım Rıza'nın boğazını sıkıverir.
"Seni uyarmıştım Rızaaaa. Beni magazinsiz bırakma demiştim Rızaaaa."
"Aaaaaaaaahhhhh..."
...

Efendim işte bu nedenle ben RTÜK'ü uyarıyorum. Sakın magazin programlarını kaldırmasınlar. Kaldırırlarsa Melahat'lere de, Nermin'lere de Kamil'lere de Rızalar'a da yazık olur.
...

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..