Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Sokağa çıkma Yasaklarına dair

Sokağa çıkma Yasaklarına dair. Korona virüs salgını yaygınlaşıyor. Devlette haklı olarak yasakları artırıyor. Uzun zaman sonra hafta sonu gündüzde sokağa çıkma yasağı uygulanacak. Biz engellilere yardıma gelen yakınlarımız oluyor. Marketler fırınlar açık olacak paket servislerde var. Bizim endişemiz engellilere yardıma gelenlere ceza kesilmesi. Şuana kadar ben rastlamadım. Ama yine de endişe ediyoruz. Korona virüs maalesef yaygınlaşırken engelli ailelerde virüse maruz kalıyor. İzmir büyük şehir belediyesi korona virüsü olan ailelere yemek veriyor keşke bu tarz hizmetler yaygınlaşsa merkezi hükümet ilçe belediyeleride yemek ve diğer ayni ve nakdi yardımları artırmalı.

Biz çağrımız çağrımızı yapalım herkes bu dönemde zorlanıyor unutmayın engelliler ve Aileleri daha çok zorlanıyor düşünün bir engelli korona oldu onun eşi çocuğu ve aile bireyleri bu süreci nasıl yönetecek hem psikolojik hem de maddi ve manevi desteğe ihtiyacı olmaz mı geçenlerde bir arkadaş sosyal medyada yazmış koro nalı olduğum için eczane ilaç getirmiyor peki bu arkadaşlardan herkes vebalı gibi kaçarsa insanca ve uygarca temel hizmetlerden nasıl faydalanacağız. Üç aralık mesajlarını üç dört gündür okuyorum suya sabuna dokunulmayan dostlar alış verişte görsün kabilinden ama bazıları ona bile gerek duymadı her zaman olduğu gibi sanki biz bu toplumda yokmuşuz gibi davrandılar. Herkesi düşünmeye davet ediyorum.Salih Arıkan:Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..