Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Sonbahar dedikleri. 1 : Mevsime Giriş

Sonbahar dedikleri. 1 :  Mevsime Giriş
 

blogimg.radikal.com.tr


 Ah, sonbahar mısın, hazan mısın
Beni ayaklarımdan tavana
Asan mısın
Sen benim yasam mısın?

Söyle bana!
Senim benim kasam mısın?

Ne çok uydurma bir mevsimsin sen böyle
İstediğin kadar beni sevdiğini söyle
İlgim ilişkim kalmadı senin köyle
Hey köylü kızı, yürekte sızı

Söyle bana!
Senim benim tasam mısın?

Neler oluyor böyle
Şehirlere çıktık, yorulduk şöyle
Söyle, köylü kızı söyle
Sen hiç susmaz mısın öyle!

Söyle bana söyle!
Sen benim masam mısın!
Masam da beni tutup
Tavana asan mısın?

Köylü kızı söyle !
Azrail olup, beni
Yatağa atar mısın?

Hay Allah!
Söyleten söyletiyor…
Dinleyene bin sabır.

 


 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..