Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Söyleyeceğim çok şey var! (Blog Yazı Dizisi 4/FİNAL 2)

Söyleyeceğim çok şey var! (Blog Yazı Dizisi 4/FİNAL 2)
 

Şöyle şık şapkalı bir "a" harfim hiç olmadı :))


<ı>“KARARLARIM VAR BENİM! : ))”

<ı>

* Arşivimden önerdiğim yazılarımı sıkça değiştireceğim ki yazılarım sıradanlık kazanmasın.

* Bana gelmiş olan yorumları mümkününce öksüz bırakmayacağım ve cevap vereceğim. (Ama yorumları yayınlamama hakkımı elimde tutarak) Cevap verirken sıradan cevaplar kullanmayacağım; “Yorumunuz için tşk." , “Katkınız için tşk.” v.s. Elimden geldiğince orijinal cevaplar yazacağım.

* Şu blog dünyasından göçüp gitmeden : ) BURÇLAR ve FUTBOLLA ilgili hiç değilse birer yazı yazacağım.

* (En zor kararım) Yazılarımı tek tek inceleyip, devrik bulduğum cümleleri, imla hatalarını, anlatım bozukluklarını hoş görünün ötesinde kusursuz kılmaya çalışacağım ki yazıların kalitesi daha da artsın. (Tamam imla yazarken bile hata yaptım ama ben bilmiyorum “şapkalı a” nasıl yazılıyor. Bilgisayar beni uyarmıyorsa "hala"larım “hala” , "kar" larım “kar”, "imla" larım “imla” olarak şapkasız kalıyor. Çok şükür ki; şikâyet, kâğıt ve benzerlerini kurtarıyorum : )) )

*Bundan böyle; girdiğim yeni bloglara bir de köşe ekleyeceğim. İlgimi çeken haberlerden, sesini duyurmak isteyen kitlelerden, beğendiğim ve nefret ettiğim programlardan filan bahsedeceğim. Hay Allah! Şimdi bunun içinde bir isim bulmam gerekecek; uzatmalar, dip notlar, sığ notlar, son notlar, ekler (bak hem de pasta ismi), ek 1, ek 2, öz Lavinya seyahat… Neyse, sonraki bloğa kadar düşünürüz artık.

* (En önemli kararım) Sonunda blog yazmanın da ciddi bir iş olduğuna ikna ettiğim eşime artık kendime bir LAPTOP almak için baskı uygulayacağım. (Bu tip kararlar ikimizin birden imzasından geçer de : )) )

SAYGILARLA

LAVİNYA ÖZ.

(“Baskı” dediğime bakmayın en çok ağlarım :) Allahın izniyle önce sağ salim askerden gelsin de “baskı” sonraki iş) :)))

BİTTİ

 
Toplam blog
: 80
: 1765
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

1975 ANKARA DOĞUMLUYUM, 15 YAŞIMDAN BERİ YAZARIM(yazmak fiilinin geniş zamanlı kullanımıyla) evli..