Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '18

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Sözde Kalem Sucuk (Kedi ve Snack)

Sözde Kalem Sucuk   (Kedi ve Snack)
 

Pati, namı diğer Toti Poti ;))


Bugünkü yazımda Patı kızımızın meditasyon müziğine ilgisini yazacağım. Her akşam yatağa girmeden önce kendimize spiritüel müzik çalarak uyuyorduk, benim alışkanlığım yıllardan beri zaten vardı. Patı, namı diğer Toti Poti (anlamını bilmiyorum) Ortanca kızım Pati hanımın ismini beğenmeyince, bu tarz hitap etmeye başlamıştı, baktım diğer çocuklarım da toti poti diye, diye kediyi alıştırdılar. Eee, ben durur muyum? Hep birlikte, kedimiz Pati hanıma ismini unutturduk. Pati dendiğinde bakmıyor, ama Toti dediğimizde minik aslan yavrusu gibi tontiş tontiş geliyor ;))
 
Gelelim meditasyon müziğe; Efendim, bu müziklerinde çok sevileni ruha iyi gelenleri mevcut, o kadar çok çeşidi var ki. Bu akşam bir ilk yap ve onlarca dinlediğinin dışına çık dedim ama çıkmaz olaydım! Toti yi yatıracağım ya! Kedinin gözleri perdeli, uyku akıyor ama ne gezer! Sebebi ise; Seçtiğim meditasyon müziğinde şırıl, şırıl ırmaklar akıyor ilk beş dakikası iyiydi. Sonradan kuş sesleri, keskin ötüşen cins papağanlar. Allah'ım kız bir türlü uyumadı, ben yatırıyorum o kalkıyor, kedilerin 'snack' denilen uzun çubuk şeklinde sucukları var. Onu kandırmak için biraz ucundan kıyısından diyerek kurşun kalem uzunluğunda ki çubuğu beni kandırarak bir güzel yedi, oysa günde bir değil iki günde bir veriyordum. Dün gece 2 tane snack yediği halde daha yok mu dercesine hala paticiklerini yalıyordu. Uyku muyku hak getire, artık meditasyon müziğini kapatmış kediyi ise kızıma pas ederek ' Ben yatıyorum, Toti sana emanet demiştim.
 
Ertesi sabah erken saatte uyanıp Totiye ıslak mama verdiğimde birden kızım odasından Anneee diye seslendiğinde. Allah, Allah sabah saat 06 hayırdır dediğimde kızım bana - Akşam sen mışıl, mışıl uyuduğunda ben gece yarısına kadar kediyle bir odadan bir odaya at gibi koşturup durduk, bu kediye ne verdin anne! Ne mi verdim? Tabi ki kalem sucuk! Gece 03 e kadar odadan odaya koşturmaca, Vallahi eve iyi ki polis gelmemiş diyorum. Aklıma geldikçe, şuan bile gülmekten gözlerim yaşardı. Anladık ki, bu kalem boyunda ki ince kedi sucuğu enerji deposuymuş. Kedi o kadar akıllı ki, sadece reklam gazetesinde gördüğü vakit dahi ' mırt, mırt' diyor. Biraz önce internette Toti ve Potinin ne olduğunu araştırdım, çizgi film tarzında resimler çıktı. Şu an itibariyle uykusuz kalan kedimiz nihayet öğlene kadar uyudu..  
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..