Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '13

 
Kategori
Blog
 

Şu blog’ları anlayamıyorum!!!!

Şu blog’ları anlayamıyorum!!!!
 

Şu blog’ları anlayamıyorum? Benim anlamam mı kıt, yoksa şu blog dünyasına ayak mı uyduramıyorum?

MB blog’da çok şükür, 40’ımı çıkardım galiba! 

Bu 45’ci blog oldu. Hani 44 kere maşallah derler derler ya!  

Daha "44 kere maşallah!!" diyemedim, denmedi!!!

Blog’lar da yazanlara bloger mi, yazar mı deniyor daha tam karar veremedim, en azından ben öyle birisi olamadım, olmaya karar veremedim.

Yazma serüvenime gelince; bir kaç yerel gazetede köşe yazarlığı, haber sitlerinde köşe yazarlığı, face, twit derken hayatımızdaki zamanımızın çoğu bilgisayar karşısında geçmektedir.Ayrıca bir roman bir hikaye, bir biyografi ve 3 şiir kitabı yayını.

"Blog’lar da yazılanlar ne kadar okunuyor, okunuyorum?" sorusu hemen herkesin kafasını yoran, kafasını yorduğu bir konudur.

Haksız da sayılmazlar hani!

Bir blog’da yazılan yazı-blog, bir başka başak bir yerde ki blog okunma sayıları birbirini tutmamaktadır. Bir blog’da 3-5 defa tıklanan bir yazı, başka bir yerdeki blog’da 10 yüzlere varan okunmalar ve tıklanmalar olabiliyor.

Burada şu soruları ister istemez düşünüyorsun?

Acaba, acaba diyorsun?

Ben mi yazamıyorum, yoksa okuyucuların duygu düşüncelerine mi hitap edemiyorum?

Yoksa ahbap-çavuş ilişkilerinin ayyuka çıktığı bazı ortamlarda, al gülüm- ver gülüm oyunları mı oynanıyor?

Gerçekten, özellikle MB''da bazı yazılar var ki, okunması elzem konular işleniyor ve kesinlikle gözden kaçırılmaması gerekiyor; ama okunma yok denecek kadar az. Aynı yazılar başka bir yerdeki blog’da kanıksanmayacak sayıda okunurluğu oluyor.

Ya yazı da bir şeyler var, ya yazan da bir şeyler var, ya da okuyanlarda bir şey var!

Ama var yani, illa ki bir şeyler var!

Gerçekten her konuda yazıların yazıldığı blog ortamları acayip bir aile ortamı…

Özellikli ve güzel konuların işlendiği blog’ların, her ne olursa olsun bilgi, birikim ve tecrübelerin paylaşıldığı özel yazı meydanlarıdır.

Şu blog’ları anlayamıyorum!!!!

Sanırım daha çok şey  öğreneceğim burada, kendi adıma…

Kerim BAYDAK

kbaydak61-artan@hotmail.com

 
Toplam blog
: 1022
: 214
Kayıt tarihi
: 06.11.12
 
 

Kerim BAYDAK 01.01.1961  ADIYAMAN  doğumlu.. 2003 yılında Anadolu Üniversitesi  İşletme Fakultesi..