Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Parti
 

Sünnet davetiyesi

Sünnet davetiyesi
 

Sevgili Anneanneciğim, dedeciğim, teyzeciğim, dayıcığım, pek değerli büyüklerim,

Artık büyüdüm, diyeceğim, annem hemen diyor ki hayır büyümedin.Daha yolun çok başındaymışım.Öyle diyor.Herhalde doğru söylüyordur.Daha büyüceğim, okulumu bitireceğim, mezuniyet törenlerim olacak, askerliğim olacak, düğünüm olacak, nişanım olacak.İyi günlerim gibi kötü günlerim de olacak.Ben sizler ile büyüyeceğim.Belki sizi dinlemiyor gibi gözükeceğim, ama sizden öğrendiğim her şeyi beynimin bir yerlerine kazıyacağım.

Bu benim ilk özel günüm.Pipimi keseceklermiş, biraz korkuyorum. Ama annem bana işin doğrusunu anlattı.

Nasıl olacağını biliyorum.Öndeki kabuğu alacaklarmış. Korksam bile yürekliyim.

Nasıl korkmadan kestireceğimi ben büyürken yanımda olmasını dilediğim insanların da görmesini istiyorum.

Eğer bu güzel ve cesur sınavda beni yalnız bırakmazsanız çok sevinirim.

Sevgilerimle YEKTA EREN YENİL.



Oğlumun sünnet davetiyesi. HEm kendi tarafımı hem eşimin tarafını bir araya ender getirebiliyoruz. Bİrbirlerine çok uzaklar.Eşim 11 kardeş. Bizde şöyle düşündük.Kına gecesini burada İstanbul'da benim akrabalarım ile mevlüdünü DEnizli'de eşimin ailesi ile birlikte bir camide okutarak diye karar verdik.Umarım kimseyi kırmayız. İleriki yıllarında "Banada sünnet yaptırdınız mı?" sorusuna maruz kalmamak adına birazda buna sığınarak aslında çok da istediğim bir eğlence yaptırıyoruz.Oğlumun sünnet davetiyesini ben tasarladım.ÖNde mektup, arkada fonda oğlumun birkaç fotoğrafı harmanlanmış şekilde.Üzerine birer nazar boncuğu sticker. Geri dönüşümlü bir zarfa koyup sevdiklerimize ulaştıracağız.Bayağı zevkli oldu. MEktubu yazarken oğluma sorular sordum. Herhalde okuma yazma bilseydi bunları yazardı herhalde dedim en sonunda.
Sevgilerimle
YASEMİN YENİL

 
Toplam blog
: 96
: 369
Kayıt tarihi
: 05.09.07
 
 

Size hikayeler anlatmamı beklemeyin, halen büyümek istemeyen birisiyim. Daha çocuk, daha yaramaz ..