Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Taksi'de sahte 20YTL dolandırıcılığı

Taksi'de sahte 20YTL dolandırıcılığı
 

Hayatımızın içinden, her an karşılaşabileceğimiz gerçek bir haberi, yakın bir arkadaşımın başından geçenleri size aktarıyorum. Tüylerim ürperdi, bir de siz okuyun bakalım ne diyeceksiniz?

Merhaba Sarışelale'cim,

Sana basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum. Gecen gun kisa bir mesafe icin yoldan gecen bir taxiye bindim. Adam once muhasebeci olup olmadigimi sordu, degilim dedim, sonra da bir suru laf kalabalikligi yapti durdu. Saat 6 civariydi, evin onune geldik 8 ytl tutmustu 20 ytl verdim. Sofor aldi bakti ve abla bu sahte, baska yok mu dedi, nasil olur falan derken bir tane daha verdim. Bu da sahte dedi. Bankadan cektim olamaz dedim ama bir tane daha verdim. Bana diyor ki 100 ytl varsa bozarim. Yok dedim bozuk para arandim derken neyse al paranin ustunu, cok sahte para dolasiyor dedi. Ama ben kendi paramin sahte olmadigina okadar eminim ki ona oyle geliyordur diye dogrusu cok onemsemedim. Eve ciktim, annemlere bahsettim, hemen dediler ki cikart paralari esas o sana sahteleri vermis olmasin. Nitekim 2 ad. 20 ytl sahte. Ben omrumde ilk kez sahte para goruyorum. Parlak etiketi mat, yani cok net anlasiliyor aslinda iyi bakinca. Adam meger benden aldigi her paranin sahtesini bana geri veriyor ve baskasini istiyormus. Pes dedim. Gerci bu olay duyulmus, Yaprak Dokumu dizisinde de islemisler hatta ama ben duymamistim. Artik dolandiricilikta son perde diyorum. Fakat olay nasil cozulur onu da bulamadim, plakasini alamadim tabi belki sikayet edilirdi. Ama yeniden olsa karanlik ve kimselerin olmadigi bir sokakta adama kafa tutabilecegimi de hic sanmiyorum. Dupeduz soygun yapan adam, itiraz etsen sana silah da cekebilir bilemiyorum ama korktugumu itiraf etmeliyim. Paradan ziyade canimiz da tehlikede.

Seni ve şayet sayfanda yayınlarsan okuyucularını uyarmak istedim, sahte demesine kanmayin, en azindan daha az zararla kurtarabilirsiniz, yada sessizce inip polise bildirebilirsiniz.

Dilerim kimselerin başına gelmez!

Sevgiler

 
Toplam blog
: 93
: 1475
Kayıt tarihi
: 02.02.07
 
 

Elektrik mühendisiyim. Eğitimci bir ailenin kızıyım. Kelimeler ve rakamlarla geçen serüven dolu b..