Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Tapusu bende değil

Tapusu bende değil
 

Şu medyayı oyalamak ne kadar kolay ve tabii ki bizleri de.... Biri çıkıp ortaya bir top atıyor.. O topla bayagı bir oyalanıyoruz... Topu birbirimize atıp atıp bayağı bir egleniyoruz.. Herkes bir şey söyleme ihtiyacını duyuyor bu konuda.. Polemik başlıyor.. sıkılıncaya kadar, miladı dolunca da başka bir şey.. Başka bir konu.. Konu mu yok?

Dizi furyası başlayınca dizilerin konuları medyayı hareketlendirdi.. ben pek fazla bir dizi seyretmiyorum.. izlediğim Avrupa yakası,yabancı damat ve bazen rastlarsam ezo gelin.. onlar da, her zaman degil..onun için dizi yorumu konusunda acemiyim pek bir bilgim olmuyor açıkcası..

Tartışmalar sanırım Binbirgece Masalları ile başladı..''Bir gece için yüzellibin dolar ''biçtiler..o konuşuldu.. hemen peşinden de..gazetelerde okudugum üzere..atv'nin yeni bombası ''Hayatım sana feda''..evli bir erkegin yaşadıgı tek gecelik bir ilişki herkesin dilinde..''Sen olsaydın n'aapardın''diye bir soru çıkıyor ortaya buradan.. yine bir hareketlenme başlıyor ve top yuvarlanmaya başlıyor ortada..ben olsaydım ne mi yapardım?.tabii ki boşardım..

Ne kadar sazanız.. hemen kaptırıyoruz kendimizi bu ortamın havasına..bu işler böyle yürüyor işte..Bir dizinin tutması için elbetteki böyle atıp-tutmalara ihtiyacı yok.. eger konu gerçekten güzelse,yandesteklere de gerek yoktur..ama biz kendimize iş arıyoruz..polemik yaratmak hoşumuza gidiyor.

Şimdi de, çok zaman önce Yeşim Salkım'ın eşi İlker İnanoglu için, evlendikten sonra söylediği ''tapusu bende''sözü polemikleri başlattı yeniden..evlendiğiniz kişi '' tapulu mal''ınız mıdır..Ben bu konuyu ''Hayatım sana feda''ile bagdaştırmadım ne yazık ki.. belki de diziyi izlemediğim için..

Bu ''tapulu mal''konusu benim de en hassa oldugum bir konudur. işte gördünüz mü bak top bana geldi şimdi....tabii ki hiç kimse.. kimsenin malı-mülkü olamaz..ne bir erkek.. ne de bir kadın..ne bir evdir..ne de bir arsa..evlilik cüzdanı bir tapu göstergesi degildir.. evlilik belgesidir..

Elinimize geçirdiğimiz evlilik cüzdanına bakarak''tamam artık bu benim.. çantada keklik'' diye düşünenlerimiz az buz degil..nasıl olsa benim diyerek her istediğini yapma.. söyleme hakkına sahip hissediveriyorlar kendilerini..ister kadın.. ister erkek olsun.. aşırı bir sahiplenme duygusu çıkıveriyor ortaya..

Elbetteki sahiplenecegiz ama sevgiyle..aşkla..ilgiyle..özenle besleyecegiz sevgimizi ki.. sevdiğimiz bizim olsun sonuna kadar.. evlilik cüzdanını tapu gibi görenlerin kendilerine güven duyguları eksiktir bana sorarsanız..cüzdan.. bir tapu olarak görülemez..garanti belgesi degildir..yaşamımızda hiç bir şeyin garantisini vermezler elimize..

Bir evliliğe başlamadan önce nereye kadar sürecegini iki taraf da bilemez..gönül ister ki, ömür boyu sürsün..dileklerimiz o yöndedir zaten..ama olmadı mı olmaz..

''Siz ilişkilerinize bir alışveriş gibi bakarsanız..bir gün ortaya sizden daha çok paralı biri çıkabilir!!''.. demiş yazar Cezmi Ersöz..insanlar nesne degildir.. alınıp satılamaz.. ilişkiler insanların istegi dogrultusunda ilerler..veyahut biter.. sevginin.. aşkın.. ve karşılıklı güvenin oldugu yerde bu tür polemiklere yer yoktur..yani ben'ce..

Şimdi de.. ben topu yuvarlıyorum..nereye giderse..

SevgiYle..

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..