Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Tarihte bugün

08.03.2009

Sen seni sevinceye kadar biz seni seveceğiz

Etme kendine bu kadar caz…

Ne demek diye sorarlarsa caz…

İleride açıklarsın onlara “ caz etme!”

Sevgiliden arta kalan bir “cız” sesidir o.

En iyisi sen bugüne gel, bırak geçmişi.

Ve bugün günlerden 8 Mart Kadınlar Günü.

İlk defa bugün sadece “insan” olmak adına

Ya da sadece” canın öyle istediği için”

Oturuyorsun evde. Sadece kendin için.

Recai Hoca’ nın dediği gibi “ şiir” yazıyorsun.

Usta olmak adına değil, kendin için kendine.

Meraklısına duyurulur; ilk harflerine dikkat, akrostiştir.

Özlen adına, özlenen olmak adına

Zarif bir iş yaptım bugün.

Lades dedim kendi kendime

Eminim kazanan ben oldum.

Nezaketen ,“ Hangi adınızı kullanayım?” Sorusuna

Özlen, olsun dedim hep özlenmek adına.

Peki, başkaca yok muydu nedeni?

Toruna konulan babaanne adı “ İkbal “

Üzgünüm, bir iki kişi dışında çıkmadı kullanan.

Madem ki kenarda köşede kalmaktı kaderi; anlamına yapıştım: “ Yüksek İstikbal !”

 

(Ben kendimi sevinceye kadar yine siz beni sevmeye devam edin. Lütfen!08.03.12)

 

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..