Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Tarihte bugün

TARİHTE BUGÜN

09.03.2009

“Sağ gözün sağlığa, sol gözün varlığa” derlerdi hep büyüklerimiz. Güzel bir inançtı. Sonra oğlumun babası girdi hayatıma. Onun için özellikle sağ gözünün atması belaya hazırlık demekti. O olumsuz inanç bende de kabul görmeye başladı zamanla. Onun sağ gözü atmaya başladığında benim de kalbim güm güm atmaya başlardı. Nitekim o gerginlikle” pireyi deve yapardık” ve kehanet gerçekleşirdi.

Şimdi aynı inanç oğlumda da var. Fakat ben artık “ yangına körükle gitmemek” için elimden geleni yapıyorum. En başta olumsuz o inançtan kurtulmak istiyorum. Sabırla üzerinde duruyorum. Şeylerin ( olayların, duyguların vb.) boyutlarını abartmaktan geri durmaya çalışıyorum. Bol bol dua ediyorum. Tanrı’ ya aldıkları, verdikleri ve bıraktıkları için sık sık teşekkürlerimi iletiyorum. Tabii, durmadan atan sağ gözüm için bir de ayak işi yapıyorum. Yani bir göz doktorundan randevu alıyorum.

10.03.2009

Seviyorum seni sağ gözüm

Atmayı bırakıyorsun, çünkü seni farkındayım.

Fark ettirmen için kendini, beni rahatsız etmen gerekmiyor artık.

Farkındayım seni, yok saymıyorum

Bugün eyleme geçip doktora ulaşıyorum.

Ve gözümü, gözlerimi seviyorum.

Görmekten hoşlanacağım bir hayatı yaratıyorum.

Kendimi seviyorum.

09.03.12

POZİTİF DÜŞÜNCE

Sabah sol gözümde bir ağrı ve biraz kanla uyandım. Öğleden sonra soluğu doktorda aldım. Dünya tatlısı bir doktor. İlk bakışta çözdü derdimi:

“ Direnç kaybına bağlı iltihaplanma.”

“ Problem gözünde değil aslında” dedi doktorum, “ baktığın yerde. Hep karanlığa bakmaktan feri sönmüş gözlerinin. Yılgın düşmüşsün. Yorgunluk mikrobu, seni gözünden vurmuş.”

Bu teşhisin ardından öyle bir reçete yazdı ki dostlar başına:

“Pozitif düşüneceksin. Hayata sımsıkı sarılacaksın. İşinden kafanı kaldırıp sevdiklerinle vakit geçireceksin. Sev ki hücrelerin yenilensin. Sana enerji vermeyecek hiç kimseyle de birlikte olma.”(SHAKESPEARE)

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..