Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

14 Temmuz '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tavuğa tecavüz eden adam mı? Horoz olsa yapmaz!...

Tavuğa tecavüz eden adam mı? Horoz olsa yapmaz!...
 

Google görsel


Adam tavuğa tecavüz ederken basılmış...

Benim bildiğim ''erkek'' karşı cinsiyle, (kadınlarla kızlarla) basılır..
Şimdi gel de bu adamın erkekliğinden şüphe etme!

Düşünmeden edemiyorum!

Acaba diyorum!

Öbür hayatında horoz muydu?
Birden bire eski kümesini ve karısını mı hatırladı?
Yok yok, bence horoz olsa bunu yapmaz!...
Bu olayın baş rolünde tavuk da olsa, yenilir yutulur yanı yok!
Aklımı gıdıklıyorum normal olan bir ip ucu bulmaya çalışıyorum ve düşünmeye devam ediyorum!
Adam aç mıy dı da acaba canı tavuk çekti de bu haltı yedi?

Olayın kahramanı olan tavuk tecavüzcüsü; suç üstü yakalanmış, ifadesi alınmış ve sonra da serbest bırakılmış...
Neden diye sormayın!
Başka kümeslerde başka tavuklara uçkur çözsün diye!

Ben olsam bu adamı vallahi de horozlara teslim ederdim...
Neden mi?
Sabah akşam tepelesinler diye!

Haberin aslı:

<ımg alt="" src="http://i.milliyet.com.tr/MansetOrtaBolge167_260/2009/07/14/fft10_mf315323.Jpeg">

Tavuğa tecavüz ederken basıldı.

Aslında siz bu haberi, bir de Sevgili Süleyman Ekim'den http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=190974 okuyunuz... Bu tecavüz olayını nasıl yorumlıyacağını, ben sizden fazla merak ediyorum!

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..