Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '13

 
Kategori
Güncel
 

Telekom

Telekom
 

İnternetten Alıntı,


Geçilmemesi için özelleştirilmeye, eylemler düzenlenirken çok da anlam veremiyordum. Çünkü "ÖZELLEŞTİRME"  okulda bize Devletin yükünün hafifletilerek vatandaşa daha iyi hizmet sunulabilmesinin en iyi yolu olarak öğretilmişti.

Özelleştirme adı altında devlet eliyle işetilen pek çok işletme özel sektöre geçti.

Bunun iyi şeylere vesile olabilmesini umuyorduk ancak hayal kırıklığına uğradık. Pek çok kurum  vadettiği sorumluluk anlayışına uygun davranmıyor. En son örneğini Türk Telekom ile yaşadım.

Yaklaşık bir hafta evvelinden beri telefon ve internetimiz sağlıklı çalışmıyordu. Doğal olarak hemen 444… diye devam eden numarayı  aradım uzun uğraş sonunda sorunumu anlattım. Arıza kaydımın oluşturulduğunu söyledi telefondaki ses, hemen ardından mesaj olarak aldım.

“En kısa sürede sorununuz çözülecektir.” Notunu, ertesi  gün bekledik gelen giden yok hemen tekrar aradım.  Arıza kaydı bırakmıştım kimse gelmedi dedim. “Hayır Cemile hanım adınıza kayıt oluşturulmamış, hemen oluşturuyorum servis   bedeli  faturanıza yansıtılacaktır bilginiz olsun, arkadaşlarım gün içinde gelir” Dedi. Ben telefonu kapatmadan yine “Değerli müşterimiz uzun süre çözülemeyen sorununuza dair kayıt … numarası ile değerlendirmeye alınmıştır. Size bilgi verilecektir.” mesajı geldi. Yine bekleyiş başladı gelen giden yok! Kendi çabamızla bir  yetkili bularak sorunumuzu hallettik, hala  Telekomdan haber yok, tabi faturada göreceğim almadığım hizmetin bedelini,  bu hizmet için mi? Bu göreve talip  olmuşlardı bu yetkililer. Bir de “Mesai dışı” diye bir uygulama başlamış çalışanlar arasında  rüşvet kanallarını kurutmuyor sevgili  vatandaşlarım  evvel Allah, Bu sadece bu kurum için değil benzer sorunları Turkcell, banka hatları ve şu an aklıma  gelmeyen pek çok  şekilde yaşıyorum ben ve çevremden de duyuyorum. Ne yapmaya çalışıyor   ve hizmet  vermeyeceklerse neden  açarlar o hatları, faturalarımızı oyuncak balon zannediyorlar sanıyorum. Lütfen  kişi ya da kurum her kim olursa olsun gereken sorumluluğunuza sahip  davranmanızı    bekliyoruz.

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..