Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Ter kokusuna dikkat! Gülüyorum ama sinirden...

Ter kokusuna dikkat! Gülüyorum ama sinirden...
 

Terleme Artık Sorun Değil


Toplu taşıma araçlarına yanınızda tahta mandal olmadan binmeyin...( plastik olanlar iz yapıyor )

Çekilir dert değil, çile değil. Orhan baba bile bu sıkıntıyı zannetmiyorum ifade edebilisin. Yahu kardeşim nedir bu demekten kendimi alamıyorum, hiç mi yıkanmaz bu insanlar! Otobüslerde tıkış tıkış olunca burnunun dibinde her an patlamaya hazır bir bomba var gibi. Ki, bu bomba hiç birşeye benzemiyor anında insanın sinir sistemine nüfuz ediyor ve felç geçirmeniz olası... İmdat diye bağırmaksa, of diye surat sarkıtmaksa imkansız. Çünkü o klasik cümleler duyuluyor mırıl mırıl yayılıyor kulaklarınıza. Yok pek sosyetik olunmuşta, yok dedelerimizin zamanında parfüm, deodorant mı varmışta, yok rahatsız oluyorsan taksiye bin de de... Bunun sosyeteyle ne ilgisi var anlayamadım doğrusu, ter kokuyorsun bilader ter işte. Daha bir deodorant taş çatlasın 3YTL. Olmadı alamadın yıkanı ver kardeşim. Hadi Ankara'da olsan sayın Gökçek susuz bıraktı diyeceğimde, e öyle bir şeyde yok. Hiç bir şey yapamadın bari Recep İvedik usulü yapta koltuk altını apış aranı vs. siliver... Temizliği bizden öğrenen Avrupa millleti YUH diyordur şimdi bize...

 
Toplam blog
: 26
: 797
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü 3. sınıf öğrencisiyim. İzmir-Konya aras..