Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

salih haluk reşat şentürk

http://blog.milliyet.com.tr/shr

23 Haziran '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Teşekkür ederim, Allah'ım...

Teşekkür ederim, Allah'ım...
 

Her sabah köprüden geçerken trafiğin yoğunluğunu, erken kalkmış olmayı ve benzeri tüm
sorunları unutup kafamı resimdeki görüntüye döndürüp; "-Teşekkürler Allah'ım,yine buradayım. Sevdiklerim sağlıklı, yanımdalar ve işime gidiyorum. Ben sağlıklıyım, kötü birşey olsa bile çözerim." diye haykırıyorum.

Bunu yapabilmek ne kadar hoş bir duygu, güne bu güçle başlamak harika birşey...

Dostlarım, size de öneriyorum. Sabahları uyandığınızda ilk fırsatta elinizdekiler için, yaşadıklarınız için, sevdikleriniz için, kazançlarınız için ve aklınıza gelen herşey için tüm yüreğinizle teşekkür edin.
Unutmayın bu asla kanaatkar olmak demek değildir. Kendinizi dik tutmak, hayata dört elinizle sarılmak
için bir zihinsel uyarıcıdır.

Bu alınan güç ve özgüvenle güne başlamanın kime ne zararı var, söyler misiniz?

Ne dersiniz? Denemeye değer değil mi?

 
Toplam blog
: 136
: 750
Kayıt tarihi
: 18.02.07
 
 

Devlet Güzel Sanatlar Akademisi mezuniyeti ve askerlik sonrasında başladığım iş hayatım aynı kuru..