Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '10

 
Kategori
Eğitim
 

Teşekkür

TRT 4 PROGRAM YAPIMCILARINA TEŞEKKÜR

Merhaba Sayın Program Yapımcıları.

Ben uzun zamandır TRT 4 dinliyorum. İşim gereği, "dil" ile ilgili konular dikkatimi çekmektedir. Çünkü ben bir öğretmenim ve öğrencilerimde istenilen davranış değişikliklerini meydana getirmek için en çok "sözcükler"i kullanıyorum.

Biraz önce 15.00 haberlerini okuyan haber spikeri beyefendiye, "Almanya'nın eski başbakanı ..." dediği için özellikle teşekkür etmek istiyorum. Çünkü "Eski Almanya'nın başbakanı ..." derken, benim aklıma iki Almanya'nın olduğu Almanya geliyor. Dünden beri haberlerde, hep, "Eski Almanya'nın başbakanı ..." denildi. Siz ise ilk kez, "Almanya'nın eski başbakanı ... " dediniz. Bu yanlışı tekrarlamadınız. İşte bunun için size tekrar teşekkür ediyorum.

Ayrıca, büyük ozan Cahit Külebi, "Türkçe bizim ses bayrağımızdır, " diyor. Sizce de öyle algılandığını görüyorum ve bunun için de tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

Esenlikler diliyor, selam ve saygılarımı sunuyorum.

19.04.2009.

Şemseddin KOÇAK

Çukurova Üniversitesi

Eğitim Fakültesi, Öğretim Görevlisi.

ADANA

 
Toplam blog
: 425
: 3089
Kayıt tarihi
: 06.12.06
 
 

Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi..