- Kategori
- Müşteri Hizmetleri
Teşekkürler ARÇELİK...
net'ten...
Ülkemizde güzel şeyler de oluyor...
Bugün, yine bir güzel olayı açıklayacağım.
....
Her şeyi eleştirmekten gözü kararan yurttaşlar ve yöneticiler, barışçıl ve mantıklı çözüm üretme konusunda hep sınıfta kalıyorlar...
Güzel olanı da alkışlamak gerekir...
Tüketici haklarımızın gasp edildiği zaman bilinçli davranarak yasal yollardan hakkımızı alabilmek için öncelikle Tüketiciyi Koruma Yasalarını iyi bilmemiz gerekiyor...
Birçok uyanık şirket, malını size satabilmek için kırk türlü dümen çevirir....Ürünü sattıktan sonra da topu servise atar, kendisi bir kenara çekilir; hatta devekuşu moduna yatanlar çoktur...
Ciddi ve toplam kaliteye önem veren şirketler ise müşteri memnuniyetini çok önemsiyorlar.
Bunlardan biri de ARÇELİK...
Sömestr tatilini bahane edip birkaç ay kalmak için, İzmir'deki evimi kapatıp İstanbul- Beylikdüzü'ndeki evime gelmiştim...
Çay makinamın 2. gün bozulması karşısında Arçelik servisini aramıştım ve tamir talebinde bulunmuştum.
....
Arçelik Beylikdüzü-Gürpınar servisine ilettiğim, 'Çay Makinamın ' arızasını kısa bir süre içinde çözümleyerek garanti süresi dolmuş olmasına rağmen, yenisini ücret talep etmeden adresime gönderen ve beni arayıp zarif bir dille gönlümü kazanan Arçelik'in İstanbul yetkililerine sonsuz şükranlarımı sunarım.
....
Geçen yaz ayında Ankara'daki evime komşu olan, yaşlı teyzemin kullanım sırasında üzerine düşen Arçelik Buzdolabının kapağı, onun can güvenliğini tehlikeye sokacak duruma gelmişti...
Sorun bana iletildiğinde, Arçelik Buzdolabının 20 yıllık ve kapağı tutan zeminin yalama olduğuna tanık olmuştum...
Teyzemiz, yaşlı ve hasta haliyle mahallesindeki Arçelik servisini(?) arayıp sürekli dolap kapısı değiştirmesine rağmen sorun giderilememişti...Kadıncağız neredeyse bir dolabın yarı fiyatı kadar kapak parası harcamıştı.
Arçelik servisi adı altında hizmet (?) verenlerin sahtekar olduklarını; yetkili servis olmadıklarını anladığımda, Arçelik Ankara Bölge Müdürlüğüyle irtibata geçip hem dolabı yeniletmiş; hem de bir sahtekarlığı önlemiş olmuştum.
Sahtekarları da savcılığa şikayet edeceğimi söylediğimde teyzemizin gereksiz yere yaptığı 3 kapak bedeli olan 240 tl'yi de geri almıştık... Üç kağıtçı servis hakkında Arçelik de gereğini yapmıştı...
Arçelik Keçiören Servisi, bölge müdürlüğünün talimatıyla, yaşlı teyzemin dolabını, tam tekmil onararak; üstelik hiçbir bedel almadan güzel ve kutsal bir hizmete imza atmıştı...
Teşekkürler ARÇELİK...
********************
Tüketici haklarımın amansız takipçisi olduğumu anlatan, eski bir bloğumun linkini veriyorum.
Bir hayli ilginç ve yaşanmış olan bu öykülerimin sonunda İzmir'de- Bilinçli, Tüketici Ödülü- alışıma giden bir macerayı da anlatır. Bu yazımın, tüketici hakları konusunda bilgi vermesi açısından yararlı olacağına inancım tamdır...
http://blog.milliyet.com.tr/bilincli-tuketici-odulunu-nasil-almistim----/Blog/?BlogNo=347576