Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

Teşekkürler MB, teşekkürler MB yazarları

Teşekkürler MB, teşekkürler MB yazarları
 

MEHMET EMİN ÖZTÜRK


Yazarlık her insanın kalbinde yatan bir şeydir. Herkes başkalarına kendi fikirlerini anlatmak ve dinletmek ister. Bazıları uğraşamam o işlerle deyip salıverse de başından yazar olma imkânı olduğunu iyi bilir. Hani kedi ulaşamayacağı ete pis derya o hesap yani. Bir konu hakkında her Türk vatandaşının bir yorumu vardır. Örneğin; birinin şişmanlık sorunu var diyelim, ona çeşitli diyetler verir, spor yapmasını önerir. Sizin anlayacağınız bir şey yapmadan duramaz. Hatta bazıları çok iyi kalplidir, çıkar gider ne yapması gerektiğini öğrenir. Bizi anlatmayı ve dinlenmeyi seven biriyiz. O yüzden bizim sohbetlerimizde çoğunluğu iyi olur sanırım. Bu yüzden MB burada pek çok kişiyi bir arada toplayıp bize bu imkânı verdiği için teşekkür etmek istiyorum. Gerçekten çok büyük bir platform olan MB isteyenler için çok faydalı bir site. Kendini geliştirirsin, ne tür yazıların yazıldığı öğrenirsin. Yani yazarlık için tam bir staj yeri. Şimdi burada yazan her ağabeyimin ve ablalarımın gönlünde yazarlık yatıyor.

Burası bir yerde eğitim yeri. Hani yukarıda staj yazmıştım ya, stajın yanında burada eğitim de alıyorsun. Kendini geliştiriyorsun. Bunu büyüklerimiz yorumları ile yapıyor. Ben buradan çok şey öğrendim. Ümit Culduz ve diğer ağabeylerden hitap şeklimi değiştirmem gerektiğini öğrendim. Necip Köni - Adana / TR ağabeyimden sabredip sonuna kadar sabretmemiz gerektiği öğrendim. Mustafa Mumcu ağabeyimden her zaman alttan almayı öğrendim. Pirmete abimden devamlı destek nasıl verilir onu öğrendim. Diğer pek çok ağabey ve ablalarımdan çok şey öğrendim. Şimdi buraya yazmaya kalksam 1 kaç sayfa daha yazılır. Buradan tüm bana yorum yazanlara ve yazmayanlara teşekkür ediyorum.

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..