Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '14

 
Kategori
El Sanatları
 

Teyzemin camları

Teyzemin camları
 

Teyzem 30 sene çeşitli devlet okullarında idarecilik ve yaklaşık 5 sene özel okullarda öğretmenlik yaptıktan sonra kendini tamamen emekliye ayırdı. Tabii ki bir çok emekli bayanın yaptığı ve birçoğumuzun da hayal ettiği gibi kendini el sanatlarına verdi.

Resimle başlayan bu macera daha sonra örgü , takı tasarım derken son olarak da cam füzyon ile devam ediyor.  Zaten her zaman resime ve el sanaltlarına karşı yeteneği vardı. Öğrenciyken hepimizin resimlerini ve el sanatı ödevlerini kendisi yapardı ve her zaman gayet güzel notlar alırdık.

Tuzla Halk Eğitim'de cam füzyon kursuna başladığını biliyordum. Fakat, dün evde ilk defa yaptıklarından bazılarını görene kadar böyle güzel çalışmalar olduğunu tahmin edememiştim. O yüzden hemen resimlerini çekip paylaşmak istedim.

Eritilmiş soda şişelerinden yapılmış bu duvar süsüne tabii ki hemen talip oldum. Ayrıca,küçük tabaklardan daha çok yaptırıp çay tabağı takımı olarak kullanmayı düşünüyorum. Hatta eve süslemek için bir tane de boş eritilmiş şişe getirdim ama kendimden hiç umutlu değilim bu konuda. Maalesef el sanatları konusunda yetenek sıfır :)

 

 
Toplam blog
: 52
: 1959
Kayıt tarihi
: 24.08.13
 
 

39 yaşındayım. 7 yaşında bir oğlum var. Muhasebe, finans, dış ticaret işleri ile meşgulüm. ..