Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '07

 
Kategori
Teknoloji
 

Time 2007

Time 2007
 

Şimdi gördüm TIME olayını.

Yaşamlarımızın önemli bölümünü git gide dijital teknolojinin ürünlerine ayırmaya başladık koltuklarımıza kurularak, hergün biraz daha fazla. Zaman gelecek bu koltuklardan saatlerce kıpırdamadan sadece ekrana bağlı oturuyor olacağız. Belki de günlerce. Kimbilir? Bu bana Foster in 20ci yüzyılın başında yazdığı ve zamanına göre oldukça derin kavramlar ve hayalgücü gerektiren bir fantastik öyküsünü hatırlattı. Borulardan oluşan bir sistemin içinde yaşayıp birbiri ile haberleşen ana oğul. Gidişat öyle galiba. Aynı evin farklı odalarında oturup internet üzerinden haberleşmeler de başlayacak yakında. Herşey bir düğme kadar yakın olacak. Yerimizden den kalkmaya ne gerek olacak o zaman? Belki de o konumda gerekli biyolojik gereksinimlerimizi karşılayacak modern ötesi üniteler bile diyan edilmektedir laboratuarlarda harıl harıl.

Böyle bir duyuruyu görünce katılma isteği duymamak olanaksız. Telekom, internet, medya ilişkisini zaten biraz aralamıştık blog yazarı olarak. Geriye eğlence kalıyor. Hepsinin bir araya gelmesiyle oluşacak sinerji müthiş olmalı. Neler konuşulacak? O her gün biraz daha gelişen dijital teknolojilerin esiri mi efendisi mi olmaktayız? Ya da bağımlılığı nasıl özgür paylaşım ortamları yoluyla güzelliklere, yaratıcılıklara, öğrenmeyi öğrenmelere, eğlenmeyi öğrenmelere daha fazla sayıda kişilere ulaşmalara çevirebiliriz. Dijital film yapım ve dağıtım yolları da özellikle ilginç başlıklardan biri benim için. Eğer tüm bu konular konuşulacaksa neden katılmayayım? Memnuniyetle bekliyeceğim çağrınızı.

Selamlar. Ezgi umut
foto http://www.interproforum.com/index-home.phtml

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..