Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Tiryakinim senin..

Tiryakinim senin..
 

Onüç yaşımın merakıydı seni keşfettiren

Kuytu, gizli, tenha köşeler senin ve benimdi artık.

Seni öksürerek her içime çekişimde,

Bir keyif sarardı, alışmakta zorluk çektiği minik bedenim...

Sana dokunmak, tutunmak başka bie haz verdi ellerime

Dudaklarıma buruk, acı bir tat verdin ilk çektiğimde!

Ben büyüdüm dedim;Paketimi ilk aldığım günde.

Her yerde sen, herkes seni çekerdi nefes gibi içine.

Dedim;Bu ne???

Gizli, gizli çektim öncesinde.

Zamanla alıştım, yanımdan ayırmadım herkes gibi seni bende

Fırsat bulduğum an zevkle çekiyordum içime,

Gel zaman git zaman, farkında olmadan,

Elim, dudağım, bedenimdeki ciğerim tiryakin olmuştuk senin...

Yıllar sürdü senle arkadaşlığımız.

Hiç kimseye sığınmadık sana sığındığım kadar!

Defalarca senden kopmayı denedim, ama yapamadım beceremedim sensizliği.

Tüm bedenimi kaplamıştı tütün kokun...Kendimden uzak düşünmedin seni bir an...

Hüznümü, neşemi, tasamı en çok senle paylaştığım..

Kırmızı şarabın yanında, büyük keyifle içime çekerdim seni!

Elime, dudağıma verdiğin zevki anlatamam kimselere,

Gün gün işliyordun ince, zarif bedenime.

Çektiğim her nefesti içimi tükettiğin..Çok mu geç? seni bırakmak istediğim

Eşimle aran pek limoni,

Bu yüzden aramıza giren hallerin var idi...

Bende ki kokunu hiç mi hiç sevmedi.Anlamak ta istemedi...

Onun gibi sana da tiryaki oluşum..

Son zaman da ipin uçunu iyice kaçırdım.Yemek öncesi ve sonrası...

Bir bıraksam dedim;kendi kendime

Sende yardım etseydin az bana, tutunma, değme, çekme içine deseydin keşke...

Dinlermiyim acaba seni???

Not:Bugün sigarayı bırakışımın ilk altı ayın bitimi..Ay! İnanmıyorum ohh yaa, bıraktım seni... Kendimce paylaşmak istediğim, kendimle gurur duyduğum bu günü... İnsan isterse başarıyor valla, bak ben nasıl bıraktım yirmi dört yıllık arkadaşlığı, gün be gün içime işlediğini. Sevdiğim bedenime zarar verdiğini hissettim. Eğer isterseniz siz de vazgeçebilirsiniz o tütün kokulu arkadaştan...

Yok daha zamanı var dediğinizi duyar gibiyim. Bırakmak istediğiniz o gün , bugün neden olmasın? Ukalalık yaptığımı düşünmeyin. Ben bıraktım asla bir daha dönmemek üzere... AFERİN BANA!!!


SEVGİYLE KALIN....
 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..