Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Tiyatro gibi..

Antika sever'im..
öyle profesyonelce değil..
Küçük biblolar.. Küçük resimler falan..

Dün yine gittim bit pazar'ına..
Küçük, küçük şeyler aldım..

Pazar dönüşü dinlenmek için küçük pastaneye benzer bir yer'e oturdum..
Pastane de nostaljik,
Sahipler'ine bakılırsa 30-40 yıllık bir mekan'a benziyor..

Yetmiş, yetmişbeş yaşlarında iki kardeş çalıştırıyorlar mekan'ı..
Tıpkı lorer-hardi gibiler...
Dakikalarca onları gözlemledim..
Zaman-zaman karşılıklı sert konuşmalar geçiyor arakarında..
Ama öyle tatlı oluyorlarki..
Tıpkı tiyatroda oyun seyrediyor gibiydim...

Yanlar'ına gittim..tebrik ettim onları..
"mükemmel kardeşlersiniz amca"dedim..
Başladılar hayat kesitlerinden anlatmaya..
"kırkyedi yıl birlikte çalışıyoruz"dediler..
Bir kez daha tebrik ettim onları..gün'ün en önemli saatlerini birlikte paylaşabildikleri için..

Bayılıyorum böyle kardeş birlikteliklerine..
Kardeş ile paylaştıkca herşeyi hayat daha anlamlı olur bence..
Aile yalnız ve yalnız "eş"değildir..
Aile..
Anne-baba..
..hala-dayı..özellikle kardeş..

"Hayırlı işler" dileyerek ayrıldım dükkanlarından..
Nice mutlu ve uzun yıllar beraber çalışmalar'a amcacıklarım...

Sevgiler

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..