Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '06

 
Kategori
İlişkiler
 

Topla bavullarını! Gidiyorsun

Topla bavullarını! Gidiyorsun
 

Çok oldu sen bana geleli. Bilemiyorum ama nereden baksan 1 yıl olmuştur belki de geçmiştir bile. Biliyorum hiç güzel günler geçirmedik seninle. Hatta ben de seni sevmedim. Ama inkar edemem yanımda hep sen vardın. İstemesem de hep yanımdaydın. Yakama yapışmış bir türlü kurtulamıyordum senden. Neler denedim benden gidesin diye ama bir türlü bitmedi seninle olan sevdam.

Şimdi düşünüyorumda aslında bu hayatta bana en sadık olan sendin.Işıksız gecelerimin, yosun tutmuş kalbimin tek bekçisi, rüyalarımın tek prensi oldun. Ben istemesem de oldun. Gün geldi gözyaşıma ortak oldun gün geldi sevinçlerimi benimle ağırladın. Bazen üzdün beni istemeden de olsa. Belki sen beni çok sevdin ama ben seni sevemedim bir türlü.

Bahar diye hep güzleri seninle yaşadım ben. Her bahar çiçek açarken beklemediğim anda yanımda seni buldum, gözlerimin içine bakarken. Ellerinin soğukluğu, sıcacık kalbimi dondururdu. Seninle yattığım odam zifiri karanlık olurdu geceleri. Sen üzerime titrerdin ben senden kaçardım. Ben seninle birlikte olmayı hiç istemedim ki.

Sen benim için hain planların son noktasıydın. Kapıyı çalışın her seferinde başka da olsa açtığımda gördüğüm yüz her seferkinden daha tanıdık gelirdi. Sen gelirdin...

Kokun bütün ruhumu sarar, başımı döndürürdü. Sen benim hep sadık yarim olurdun. Ben istemesem de...

Sen, benim köşe başı satıcılarım gibiydin. Ben, ne zaman köşeyi dönsem hep seni görürdüm ve her zaman ki gibi o boş sokaklarda, kaderime boyun eğmiş, beni kollarına alan; Yalnızlığım yani seninle yürürdük. Ben seni hiç sevemedim Yalnızlığım.

Benim, güzü yaklaşan kalbimin yeşil baharları açıyor artık. Sıcak bir gülümseme dünyamı aydınlatıyor her gün yeniden.

Yaklaşan Güze inat çiçekler açıyor kalbimin bahçesinde. Huzur her yerimi kaplıyor ıssız dünyamda.

Ve sen...

Yalnızlığım

Topla bavullarını !

Gidiyorsun...

Ben AŞIK oldum!!!

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..