Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '09

 
Kategori
Aile
 

Torunum

Torunum
 

Hiç gözümün önünden gitmiyorsunki. Hiç aklımdan da çıkmıyorsun.... Bakalım sensiz nasıl geçecek yıllar.

Senin nasıl büyüdüğünü göremeden, “dede” demeni duymadan, sana sarılmadan, seni koklamadan, seninle sabah keyfi yapmadan, seninle markete gitmeden, seninle parktaki “sarmal, sarı renkli plastik kaydırakta” kaymadan, seni parktaki salıncaklarda sallamadan nasıl geçecek yıllar sensiz, benim “aslan torunum.”

Geçen gün iki yaşını doldurdun. Pastanın üzerindeki Örümcek adam resiminin “orada ne işi var” diye şaşkınlıkla yüzümüze bakarken, ne kadar da muhteşemdin öyle. Ne kadar da yakışıklıydın. Ne kadar da Efe’ydin...

Sen mumlara üflerken, “dileğin en güzelini” ben senin için defalarca diledim. Gözlerim yaşlı dualar okudum herkesten gizlice...

Senin için yaptığım "ahşap TIR” oyuncağınla oynarken göz göze gelmiştik. Ve sen “neden” diye soran gözlerini, anlamlı bir şekilde aşağı doğru kaydırırken, benden kaçırmıştın. Hala aklımdan çıkmıyor o görüntün. Nasıl bir anlamlı bakışmıştık seninle. Nasıl bir anlamlı sorular gizliydi o yakışıklı yüzünde. Nasıl bir “gözlerini kaçırıştı" öyle... “Ne yapacaksan çabuk yap, dede ” der gibi. Ciğerimi delip geçtin o bakışınla, benim akıllı torunum.

Annen ve Baban bir süre mecburen yanımızda da kalmışlardı ama anlayamamıştık. Sanki birden olup bitti herşey. Hiç şüphelenmedim. Hiç aklıma gelmedi.

Hiç kimsenin aklına gelmemiştiki...

Meğerse içten içe kaynıyormuş buharlaşacak sevgileri... Baban öyle bir severdi ki Anneni... Nasıl böyle oluverdi birdenbire...

Hiç kimse anlayamadan, bir yıldır içten içe bitiriyormuş baban, annene olan sevgisini...

Bir anlasaydım, bir şüphelenseydim, bir aklıma gelseydi bu halleri...

Şimdi burada yoksun ama , elbette bırakmayacağım seni.

Seni her istediğimde görememek değil zoruma giden, “muhteşem torunum...”

Asıl "yanımda büyüme zevkini yaşayamamaktır, " bana acı veren...

Şimdi artık sadece annenin yanındasın.

Hiç gözümün önünden gitmiyorsunki. Hiç aklımdan da çıkmıyorsun.... Sensiz şimdiden çok karanlık gündüzler.

Bir tarafım yok gibi.

İçimi daraltan, dünyaya küstüren bir boşlukta, nefes alıp veriyorum sadece...

Ve senin için dileklerin en güzelini diliyorum "doğum gününde..."

 
Toplam blog
: 144
: 899
Kayıt tarihi
: 06.02.07
 
 

Gazete ve kitaplara hep tersten göz atar, daha sonra okumaya başlarım. Bu özelliğim devrik cümlel..