Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '15

 
Kategori
Siyaset
 

Tuğrul Türkeş

Tuğrul Türkeş i tebrik ediyorum. Çünkü T:C. nin menfaatini, kendi menfaati ve partisinin menfaatinin önünde gördü. İşte bu devlet adamlığıdır.

Uzun süredir bu tür bir devlet adamı davranışı ( Dünya da her zaman görmekteyiz ama) Türkiye de görmemiştik.

İnanın ben aslında MHP li değilim. Hiçbir partinin fanatiği değilim. Benim için ölçüt Türkiyenin yararı veya zararıdır. Böyle yapıcı, birlik beraberlik sağlayıcı, öngörü dolu hareketler beni etkilemekte ve siyasi görüşümü belirlememe neden olmaktadır.

Ancak Alparslan Türkeş in diğer sıradan liderlerden farkı olduğunu hissetmekteydim. Oğlunun bu davranışı benim gözümde Alparslan Türkeş in farklılığını netleştirdi. Evet Tuğrul Türkeş, bir devlet adamıdır, sıradan bir hizipçi siyasi lider değildir.

Maalesef Devlet Bahçeli de Tuğrul Türkeşin ona verdiği fırsatı teperek sıradanlığını göstermiştir.

 Aslında Tuğrul Türkeş (TT) in yaptığı davranışın örnek olması gerekir. Neden ?

1-  Yapılan haraket büyük cesaret istemektedir. Her babayiğidin harcı değildir. Üstelik hatırlatırım söz konusu parti babasının kurduğu partidir. Bu, aslında partisini sahiplenme duygusunu arttırmalıydı.

2--T.C. nin kaosa gitme tehlikesini görerek bir liderde olması gereken ileri görüş yeteneğini ortaya koymuştur. Belki de bu öngörü sayesinde TC, büyük bir kaostan kurtulacaktır.

3-Yapılan iftiraların aksine bence menfaat açısından büyük kayıptadır. Partisinden dışlanacaktır, çevresinden kopma riski yaşayacaktır, muhtemelen AKP nin milletvekilliği teklifini kabul etmeyecek ve meclise giremeyebilecektir. Ben şahsen meclise girmesi gerektiğini düşünenlerdenim. Para ve menfaat karşılığında satın alındığı suçlamalarına böyle sert yanıt vermesi çok doğaldır.

4-Türkiye de birliğin sağlanabilmesi için atılması gereken birçok adım varken sadece o (Tuğrul Türkeş ) bir adım atmıştır. Bu adımları asıl atması gereken liderlerin hepsi maalesef henüz hiçbir adım atmamışlardır. Tam tersine tutum içine girerek T.C. ni zora sokmaktadırlar. Ama maalesef onun tek başına attığı tek bir adım da doğal olarak yeterli olmamaktadır.

Halbuki siyasi görüş hiç önemli değildir. Önemli olan birlik ve beraberlik sağlayabilmek için doğru adımların atılmasıdır. Bu adımları atanlar soldada, sağdada olsa farketmez.

Ortak hedef nedir? T.C. nin bekası, Anadolu insanının refahı, huzurudur. Öyleyse o şunu dedi, bu bunu dedi ile ülkemizin zamanını lütfen harcamayın, Kendi menfaatlerinizden ve partinizin menfaatlerinden önce ülkenizin menfaatlerini düşünün. Eğer bunu başaramıyacak ve çevrenizdeki insanların menfaat amaçlı  kısır çekişmelerinden kendinizi ve partinizi kurtaramayacaksanız lütfen bu işi başaracaklara koltuklarınızı terk edin

Alparslan Türkeşin söylediği şu söz sanki bu durum için söylenmiş " Becerisizlikle ihanet arasında kıldan ince bir çizgi vardır. Beceremediğin halde makam, mevki işgal etmek, en büyük ihanettir. "

Muhabbetle kalın.

 
Toplam blog
: 94
: 313
Kayıt tarihi
: 23.06.09
 
 

1958 Nisan İstanbul doğumluyum. Ama tatiller dışında İstanbul'da uzun süreli yaşamadım. 1975 yılı..