Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '21

 
Kategori
Siyaset
 

Tunus'ta Darbe Olmuşmuş!

Geçmişten pek ders aldığımız yok.

Bugün, dünyadaki pek çok ülke hukuk ile idare edilmekte. Tabii hâlen yirmibirinci yüzyıl şartlarına ayak uyduramamış üçüncü dünya ülkelerini mevzubahis dışında tutmak kaydıyla.

Yine, bu yeryüzündeki devletler hem kendi iç yasal düzenlemeleriyle hem de devletlerarası ve uluslararası hukuki düzenlemelerle birtakım yasal zorunluluklarla denge ve denetlenme koşullarına bağlıdırlar.

Tunus’ta…

Cumhurbaşkanı, başbakanını görevden almış. Meclisin yetkilerini fesih etmiş. Asker, sanırım sokağa inmiş.

Uzun zamandır gündemi takip etmiyorum.

Gazetelerde gezinirken…

Köşeyazarlarını okurken…

Denk geldim.

“Tunus’ta darbe” yazımlarına. Yahu bize ne diyeceğim? Aldırış edilmeyecek…

Türkiye Cumhuriyeti olarak, bizim bir başka ülkenin “iç işlerine” karışma hakkımız var mı?

Bizler değil miyiz, yeri geldiğinde bölgemizdeki ülkeleri, iç işlerimize müdahale ettiklerinden ötürü eleştiren! Yahu yapmayın…

Bu sıcak havalarda, köşeleri doldurmak adına, gazete manşetlerini boş bırakmamak adına bir başka devletin yasal işleyişine müdahalede bulunmak etik mi?

Yahu biz ne zaman, akıllanıp da… Seyret veya bekle ya da gör politikasını izlemeyi öğreneceğiz?!

Gerçekten de ben artık sıkıldım, aklı başında olmayan siyaset izlenmesinden ve kamuoyunun gazını almaya yönelik demeç verilmesinden.

 

 
Toplam blog
: 706
: 83
Kayıt tarihi
: 18.05.16
 
 

Ben, Uludağ Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunuyum. Şuan için öze..