Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '19

 
Kategori
Siyaset
 

Türk Siyaseti Tat Vermiyor

Güncel Türk siyaseti
Bana gelecek vaat etmiyor
Alt yapısı bozuk güncel Türk siyasetinin
Ülkeyi
Barış içinde başarılı geleceğe götürme gücü yok
Stresi alabildiğine yüksek
Tansiyonu da buna bağlı çok yüksek
İktidar muhalefet ılımlı çekişmeden çok uzak

Bu durum
Ortak değerler dizisi yaratmaz canlarım
Hiçbir ülke ya da toplum
Ortak değerler oluşturmadıkça mutluluğa erişemez

Bu durumda
Ülke halkı karşıtlığı düşmanlığa taşır
Hiç kimsenin doğrusu hiç kimseyi bağlamaz

Oysa canlarım
Bir konu üzerinde herkes fikrini söyleyecek
Bu fikirler karşılaşacaklar
Aralarında doğru olan öne çıkacak
Bu doğru işte ortak değer olarak yaşama geçecek
Ve herkes bu doğrunun mutluluğunu yaşayacak
Kavga değil barış yaşayacak toplum

Benim anlayamadığım canlarım
Bu konunun
Neden iktidar muhalefet tarafından böyle ele alınmayışıdır

Adamlara bakıyorum
Hepsi iyi kötü eğitimli insanlar
Güngörmüş insanlar
Çevrelerinde değer gören insanlar
Ama gelin görün ki
Siyasete girince bu beyler
Bu seçkin insanlara bir şeyler oluyor
O saygınlıklarıyla asla uyuşmayan
Ve de
O saygınlıklarına kara leke olarak yapışan
Kavgacı kırıcı laf dinlemez halden anlamaz
Halk bana ne der diye düşünmeden hareket eder oluyorlar
Yani zıvanadan çıkıyorlar canlarım

Yaşı yetmişlerde bir eğitimci olarak
Ben bu durumdan sıkılıyorum utanıyorum ayıplıyorum
Onun için bu satırları yazıyorum

Sözlerimin sonuna geldim canlarım
Ve yine tekrarlıyorum günümüz siyasetçilerine
İktidarıyla ve muhalefetiyle birlikte
Doğruya gelin kardeşlerim diyor
Doğrunun
Ortak değerler üreten olduğunu bilmelerini öğütlüyorum

Kendinizi germeyin toplumu germeyin
Sevgi dilinde buluşun toplumu rahatlatın olmazları olur kılın

Bu tuttuğunuz yol yol değil canlarım
Bu yolu terk edin sevgi yoluna gelin
Sevelim sevilelim kam alalım şu yaşamdan


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..