Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '11

 
Kategori
Telekomünikasyon
 

TURKCELL'e sitemimdir!!!

TURKCELL'e sitemimdir!!!
 

25.06.2011 gecesi. Her zamanki gibi saat 00:45 sularında yattım. Bilirsiniz, uykunun en güzel ve en derin zamanlarıdır ilk saatleri. 01:40:55'te cep telefonumdan gelen mesaj sesi ile fırladım yataktan.( Tahmin ettiğiniz üzere cep telefonum 7/24 açıktır.) Uykulu gözlerle gelen mesajı okudum. TURKSAT'tan geliyordu mesaj ve aynen şöyle yazıyordu; Değerli abonemiz; Abonelik sözleşmemiz yenilenerek www.turksatkablo.com.tr adresinde yayınlanmıştır. Bilgilerinize sunulur. Saygılarımızla...

Buraya kadar sorun yok gibi görünebilir sizlere. Çünkü o an ben de öyle düşünmüştüm açıkçası. Yani TURKSAT TURKCELL'e, abonelerine böyle bir mesaj iletilmesi için yetki vermiştir ve mesaj bana o saatte ulaşmıştır vb vb gibi...

Fakat!

La havle çekerek ve zaten oldum olası benimle barışık olmayan uykumu geri çağırmak için çaba gösterip tekrar dalmışken ve de saat bu kez 04:02:34'ü gösteriyorken tekrar mesaj sesiyle fırladım yataktan. Bu kez TURKCELL'den geliyordu mesaj;
Yenilenen ...paketiniz başladı. Artık ...paketinizle ...konuşabilirsiniz. Bilgi için ücretsiz ...'yi arayın...

Siz olsaydınız ne yapardınız? Olayın üstünden iki gün geçti ama, benim sinirim geçmedi. Bugün TURKCELL Abone Merkezi'ne uğradım ve telefonumda sakladığım mesajları gösterdim. Daha önce de uğrayıp istenmeyen mesajların engellenmesini sağlamıştım. Görevli kızcağızın yapacağı bir şey yoktu. Merkezi arayıp bildirmemi önerdi. Buna benzer bir olayı bildirdiğimde TURKCELL'in yaptığı şuydu; Değerli abonemiz, gösterdiğiniz hassasiyet için teşekkür eder vb vb...türünden bir mesaj yollamak...

Sorularıma gelince;
Abonesine gecenin 04'ünde mesaj yollayan bir kurumu nereye şikâyet edebilirim dersiniz; Kendisine mi, Tüketici Haklarını Koruma Derneği'ne mi? Türkiye'nin ennnn büyük GSM şirketi gece yarısından sonra bile mesai yapıyor diye sevinmeli miyim yoksa? TURKCELL, abonelerine hangi mesajı hangi saatte yolladığını bilmeyen bir kurum olabilir mi sizce? ' Teknik bir hata' deyip işin içinden sıyrılmak böyle bir kuruma yakışır mı ya da?

Cep telefonlarımızı kollarımızın uzantısı gibi kullandığımız sürece, bu tür tatsızlıkları da sineye çekip, sadece sitemlerimizi yazarak susmaya devam edeceğiz çaresiz.

 
Toplam blog
: 261
: 2212
Kayıt tarihi
: 23.07.07
 
 

1954 Antalya doğumlu ve Antalyalı'yım. Ülkemin ve özellikle bu şehrin sevdalısıyım. Sanatın pek çok ..