Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '11

 
Kategori
Futbol
 

Türkiye'nin yarısı ilk yarı, diğer yarısı maç sonu sevindi!

Türkiye'nin yarısı ilk yarı, diğer yarısı maç sonu sevindi!
 

Biliyorum bu yazım biraz geç oldu ama sevda şiirlerimden ancak fırsat bulabildim!

Evet! Türkiye’nin yarısı ilk yarı sonucuna sevindi! Türkiye’nin diğer yarısı da maçın sonucuna!

Yani herkes sevindi!

Fenerbahçe- Bucaspor maçından bahsediyorum!

Hangi maçta tüm Türkiye sevinir arkadaşlar?

Millî maçta değil mi?

Sayın ki Millî maç seyrettiniz!

Ben seyretmedim!

Yüreğim dayanmazdı! ( Fenere yüreğim helal olsun da!)

Ama gelişmeleri an be an izliyordum!

“Baba 3-2 oldu!”

“Olur oğlum!”

“Baba 3-3 oldu!”

“Olur oğlum!”

“Baba 4-3 oldu!”

“Olur dedik ya oğlum!”

“Baba 5-3!”

“Bırak gel oğlum! Daha bir şey olmaz!”

“Zaten maç bitti!” Dedi Ertuğrul!

Büyük bir banyo havlusu var oğlumun! Fenerbahçe amblemli! Aldı balkona çıktı!

“Oğlum üşütürsün! Yeni yıkanmış balkona çıkılır mı?”

“Üşüteyim baba!

Çocuk üşütecek, biz yürekten olacağız!

Fener aşkına işte!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..