Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '07

 
Kategori
Siyaset
 

Türkiyede politikacı olmak kolay mı?

Türkiyede politikacı olmak kolay mı?
 

Ne oluyor anlamadım gitti. Ne kadar da ballı börekmiş bu siyaset. Düşünüyorum da ben de mi aktif siyasete katılsam, belki o zaman kolay yoldan zengin olabilir, sıfır aksesuarım olmaktan kurtulabilir. Onun içinde belli bir birikimin ve paranın olması gerekiyor. Benim gibi ay sonunu zor getiren biri için ütopyadan başka bir şey değil. Rüyamda görürüm ancak.:)) Zengin insanlar için iyi bir yatırım. Daha çok zenginleşmek güç ve iktidar sahibi olmak birde dokunulmazlıkta eklenince ooo senden iyisi yok. Gazetelerden okuyorum. ' Tansu Çiller DYP'e dönüş hazırlığında. Mesut Yılmaz seçim için kolları sıvadı. 'Yeter artılk bu millet sizi tanıyor. İşine gelmeyeni anlamamakta politikacı olmanın özelliği mi?
Türkiyede politikacı olmak öyle çok kolay herkesin becerebileceği bir şey değil. Zaten politikanın Yunanca'da anlamı beşyüz yüzlü olmakmış. Allah'tan bu konuda çok iyiyiz. Her dalda oynamak, söylediklerini unututarak ideallerinin peşinden koşmak yerine, ne olursa olsun amaç lider olmak ve bu yolda ne yaparsan yap mubahtır diye düşünmek. Ülkendeki vatandaşın sofrasında bir lokma ekmek yokken bile umursamamak, insanlar evlatlarını şehit verirken 'Askerlik yatma yeri değildir' diyebilmek. İşsizliğin her geçen gün çığ gibi büyüdüğü bir ülkede buna bağlı olarak hırsızlığın, dilenciliğin meslek haline gelmesinin kaçınılmaz olduğunu anlayabilmek kolay mı?
Birileri alabildiğine cebini doldururken diğerleri saatlerce çalışmasına rağmen cepte hiçbirşey yok. Maaş günlerinde sizi bilmem ama ben trafik polisi gibiyim. Sen şuraya sen buraya bana kalan koca bir sıfır. Sonbaharda yere düşen yapraklar misali rüzgar ne taraftan kuvvetli eserse o yöne savruluyoruz....

 
Toplam blog
: 51
: 952
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Herkes bu evrende bir şekilde var olmaya çalışıyor. Kimi güzelliğiyle, kimi zenginliğiyle, kimi resi..