Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '10

 
Kategori
Hızlı Tüketim
 

Turşu suyu ticareti işine giriyorum!

Turşu suyu ticareti işine giriyorum!
 

Az önce yemekte turşu yerken aklıma geldi!

Hey gidi günler hey!

Pendik Lisesine girişte çam ağaçlarıyla kaplı bir alan vardı. Orada turşu suyu satarlardı. Sevgililerime turşu suyu ısmarlardım teneffüslerde!

“ Melahat, gel seninle çam ağaçlarının altında biraz dolaşalım!”

“Ne yapacağız orada!”

“Turşu suyu içeriz!”

Millet benden öğrendi bunu! Teneffüslerde kalabalıklaşmaya başladı!

Ama hep geç kalırdım derse! Kapıyı ürkek ürkek tıklardım!

“Geeel!”

“Hocam özür dilerim, zilin sesini duyamamışım da! Herhalde sinüzit var bende!”

“Neredeydin?”

“Turşu suyu içiyordum hocam! Acılı! Sinüzite iyi geliyormuş!”

Bu hikâyeleri sözel hocalarıma anlatırdım. Hoşlarına giderdi!

“Aferin Ahmet! Güzel bir mazeret uydurdun! Geç otur!”

Bir gün kimya hocasına böyle bir mazeret uydurmuş bulundum! Kızdı!

“ Ulan senin karşında bugüne bugün kimyagerin feriştahı var, uydurduğun şeye bak!”

“Hocam, ben bu konudaki denklemimi yazılı olarak vereceğim!” Dedim!

“Ders sonunda getir!” Dedi!

Yazdım kâğıda!

“ AB+ M2> ABM2 !”

Baktı!

“AB, Ahmet Balcı demek anladığım kadarıyla; M2 ne?”

“Biri Melahat hocam, biri de Mihriban!”

“Oğlum bu dinamit lokumu oldu! Patlamayasın!”

“Turşu suyu içiyorum hocam hararetten !”

Bir de 10 verdi sözlüden!

Aslında aklıma bunlar gelmemişti!

İlçemizde elliyi aşkın okul var! Bunların önüne turşu suyu arabalı tesisleri kursam nasıl olur? Bardak bardak turşu suyu sattırsam elemanlara! Her okulda yüz bardak turşu suyu satsam beş bin bardak turşu suyu satmış olurum! Bir liradan beş bin lira!

İyi para!

Ortak arıyorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..