Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '09

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Tüyap'tan izlenimler....

Tüyap'tan izlenimler....
 

Tüyap Kitap Fuarı'na bitimine bir gün kala gidebildik. Fuara yoğun bir ilgi olduğunu görmek, çok sevindirdi beni. Demek ki dedim "daha umut var"

Evet, yitirmiş olduğum ümidimi geri kazandım. Hele hele gençleri, öğrencileri köşe başlarında, merdivenlerde almış oldukları kitapları okurken görmek, gözlerindeki ışıltıyı fark etmek, heyecanlarını hissetmek mutluluk ve umut aşıladı bana…

Standlar doluydu… Özellikle Ayşe Kulin’in Everest Yayınlarından çıkan son kitabı “Türkan – Tek ve Tek Başına” adlı kitabınıı imzalatmak isteyen okurlar kuyruk oluşturmuştu.

Turgut Özakman’ın “CUMHURİYET Türk Mucizesi” adlı kitap için de kuyruk oldukça fazlaydı ama, Özakman’ın rahatsızlığı dolayısıyla imza kısa sürdü..

Cezmi Ersöz’e ilgi yoğundu. “Hata Yaptıysam, Aramızda Kalsın” isimli kitabını imzalattım (Hemen okumaya başladım) Hediyesi olan “Beni Asıl Hayat Aldattı” hemen sonra okuyacağım kitaplar arasında… Son kitabı ile ilgili de bir röportajı en kısa süre içinde sizlerle paylaşmayı ümit ediyorum.

Zamanın kısıtlı olmasından dolayı, kalemlerini çok sağlam ve değerli bulduğum yazarlar içinde yer alan; Ali Nesin, Buket Uzuner, Üstün Dökmen, Ataol Behremoğlu ile tanışma fırsatını ise bir başka kitap fuarına bıraktım.

Bu tür kitap fuarları için büyük şirketlerin sponsor olmalarını arzu ediyor ve her ay farklı ilçelerde, okullarda düzenlenmesini diliyorum.

KİTAPLA İÇ İÇE BİR YAŞAM DİLEĞİYLE

http://www.turkiyeinternette.com/haber/7230-makale-tuyaptan-izlenimler.html
TİN

 
Toplam blog
: 384
: 1684
Kayıt tarihi
: 02.05.09
 
 

Yazmayı, okumayı, paylaşmayı, özgürlüğü seven, "BİLGİ"lenirken, "BİLGİ"lendiren dünya insanıyım. Lai..