Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '09

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

BİR KİTAP FUARI SONRASI

BİR KİTAP FUARI SONRASI
 

Sema Çürük, Ruksan İldan ve ben


Bu yıl 28.cisi düzenlenen İstanbul TÜYAP Kitap Fuarında son 4 gün ben de yer aldım. En son çıkan SÖZCÜKLER DE ÖLÜR adlı kitabımı İstanbul’daki kitapseverlere sundum. Sadece İstanbul’da yaşayanlar değil, ülkenin çeşitli yörelerinden okurlar geliyordu fuara. Kocaeli, Adapazarı, Tekirdağ, Edirne gibi yakın yerlerden çok sayıda öğrenci fuarın konuklarıydı. Yazar dostlarımız da zaten Ankara, İstanbul, İzmir başta olmak üzere her yöreden vardı. Benim en çok hoşuma gidense, sanal ortamın sağladığı dostluklar sayesinde yeni okurlar kazanmak. İnternet ortamında Milliyet Blog yazarlarından Ruksan İldan, Sema Çürük, Ezgi Umut, Bülent Göncü, Talip Girgin, Uzay Gökerman ve Meral Yağcıoğlu(babası vasıtasıyla) ile tanışmış oldum. Facebook sayesinde de Sadegül , Ahmet Erden gibi arkadaşlarla buluştum ve Fethiye’li Fatih Canavaroğlu adlı öğrenciyle tanıştım. Daha önce okuduğum kitaplarından isimlerini bildiğim nice şair ve yazarla yüzyüze tanışma fırsatı buldum. Bu en keyifli olanı. Bazılarını Ölüdeniz’de yaptığımız etkinliklere davet ettim. Bu arada İstanbul’da yaşayan dostlarımın Moda civarındaki bir restaurantta (Koço restaurant) verdiği akşam ziyafetinde sanat üzerine söyleşiler yaptık. Güzel bir gece geçirdik. İstanbul kitap fuarları her zaman beni mutlu etmiştir. Kitap bazen çok satılır bazen az. Ama her seferinde yeni dostlar edinmiş olarak evime dönerim. Edebiyat dünyasında biraz daha mevzi kazanmış, biraz daha güven kazanmış olarak dönerim. Yazdıklarımı konularında yetkili bildiğim dostlara gösterir, onların eleştirilerini mutlaka alırım. Çünkü İstanbul kocaman bir şehir ve binlerce şair, yazar yaşar. Birbirleriyle olan etkileşimlerinde elde ettikleri deneyimlerden ben de yararlanmış olurum. Bu deneyimler üzerine yazdıklarımı bir kez daha test eder, gerekli düzeltmeleri yaparım. Ne kadar çok elden geçerse, o kadar yetkinleşiyor yazılar. İstanbul yazarların Kabesi’dir desek yanılmış olmayız. Bir dahaki sefere bir başka fuarda buluşmayı dileyerek döndük İstanbul’dan. Yeni dostlar kazanarak, yeni dostluklar edinerek…
 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..