Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Üç maymunu oynamak

Üç maymunu oynamak
 

Görmedim, duymadım, bilmiyorum dedi arkadaşına otobüste yanımda duran kadın,

Ne kadar kolay üç maymunu oynamak,

Diğeri; görmek, duymak, bilmek, sorumluluk demek, çaba demek, mücadele demek, moral cesarete sahip olma, fiziksel , psikolojik yada tinsel ezilmeye karşı çıkma , haksızlıklara karşı savaşma, diğer insanların acısını görebilmek demek , yanlışların düzeltilmesi demek ..

Kolay olanı seçmek kaçmak sorumluluktan,

Ne kadar bencil olduk, ne kadar vurdumduymaz ve adam sendeci,

Bana dokunmayan yılan bin yaşıyor, bulaşmıyor çalıyı dolaşıyor, ne oluyor diye dönüp bakmıyoruz.

“ Amannn Bana Ne “ diyor reklâmlarda adam,

Bir şeyler elde etme uğruna neler feda ettik,

Kolayı seçtik. Ne uğruna,

Ne uğruna bu duyarsızlık,

Ne uğruna yumduk gözlerimizi, kapadık kulaklarımızı gerçeğe,

Ne uğruna söylemedik,

Görmedik, Duymadık,

Ne uğruna ..

Bekir Sıtkı GÜRLER

 
Toplam blog
: 27
: 12794
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

1960 Tefenni doğumluyum.Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ekonomi Bölümü 1..