Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '15

 
Kategori
Seçim
 

Ucube seçime gidilirken verilen oy'un vebali ve mahşerde sorgusu

Ülkem bir seçime daha gidiyor. Bir süredir olayları izliyor ve yanlızlığımda Gerçek Dost Allah(c.c) ile başbaşa kaldığımda yanlış oy kullanmamam için Alah(c.c) ın yardımı için dua ediyorum, diğer taraftan nasıl oy kullanmam gerektiğini Allah(c.c) ın Kur'an-ı Kerim'de birçok ayette uyardığı üzere aklımı kullanıp, düşünmeye çalışyorum. Biliyorum ki sandık başında bir dakikada vereceğim oyun vebali ağırdır ve 80 milyon insanın vebali olduğunu biliyorum.

Ben inançlarımla yaşamaya çalışan bir kulum. Doğal olarak inançlarımı da bu oy kullanırken göz ardı etmem mümkün değil. Son yıllarda olanları değerlendirmeye çalışıyorum. Helal ve haram konusu önemli oluğu için bu konuyla ilgili gelişmeyi irdelemeden geçemiyeceğim. Yıllardır birileri kaçak olarak kısaca hırsızlık yaparak elektrik kullanıyor, devleti yönetenler bu hırsızlara en ağır yaptırımı uygulayarak caydırıcı önlemler alması gerekirken, bu yapılmamıştır. Yapılan nedir hırsızın çaldığını haramdan korkan dürüstçe parasını ödeyen kişilere zorla ödetmek. Adı Kayıp-Kaçak bedeli. Şimdi hırsızlık yapan kişiye Allah'tan korkuyor diyebilir miyiz. Hayır Allah'tan korksa idi hırsızlık yapmazdı. Ben Kur'an-ı rehber edinirim. Burada hırsızın cezası bellidir. Bu ceza verildi mi. Cezayı uygulamayanlar Allah'tan korkar mı. Kur'an'ı boş veren kul Allah'tan korkmaz. Şimdi idare edenler hırsıza gerekli cezayı veremiyor ve gereğini Allah adına yapamıyorsa ve hâla koltuğunda oturuyorsa ben bu kulların Allah korkusu olduğunu söyleyemem. Bu durumu kabul edenlerin karşı çıkmayıp susanların Allah korkusu olur mu.Tabi ki olmaz. Allah korkusu olan Allah(c.c)ın yasaklarından sakınır ve bu ortamı desteklemez. Demek ki çalan hırsızda, hırsızı cezalandırmayanda ve bunları bilerek destekleyende  bu konuda günahkar kul olurlar. Bilerek günah işleyenlerin Allah korkusu olabilir mi. İşte OY verirken bunu gözardı etmem mümkün değil. Çünkü hakkı yenmiş insanların vebali artık o OY dadır. Gel OY verirken Allah korkusundan dolayı titrememek, acaba mümkün müdür?

Elektrik konusu 80 milyonu bağlayan bir olaydı. Bu yüzden önceliği ona verdim. Gelelim ahlaki açıdan önemli olan bir konuya. Bu konunun adı ZİNA dır. İnanan bir kul olarak önce Kur'an-ı Kerim'e bakarım. Zina yasaklar içindedir. Suçtur ve cezası bellidir. Burada  belirteyim. Kur'an-ı Kerm'de Recm yoktur. Fakat caydırıcı nitelikte cezası vardır. Pekiyi ülkemde zina var mıdır. Maalesef vardır. Bana düşen zinaya yaklaşmamaktır. Lakin bu yetmez. Ceza olmalıdır ve cezayı desteklemem gerekir çünkü caydırıcı niteliktedir. Pekiyi ülkemde Zina suç mudur. Hayır değildir. Allah ceza ver diyor birisi çıkıp suç olmaktan çıkarıyor. Şimdi bunu suç olmaktan çıkaranlarda Allah korkusu olabilir mi. Suç olmaktan çıkaranları destekleyenlerde Allah korkusu olabilir mi. Doğal olarak OY verirken bu konuda önem arz eder.

Biliniği üzere israf haramdır ve Allah israf edeni sevmez ve ayetle sabittir. Herkesin bildiği Hz.Ömer olayında "Devletin mumu ve kendi mumu "olayı önümüzedir. Devlette israf aşikardır ve bu kabul edilemez. Bunu yapanlar ve buna suskun kalanlar ve saçı bitmemiş yetim hakkını savunmayanlar Allah'tan korkar mı. OY verirkenbunuda düşünürüm.

Gıybet büyük günahlardandır. İftira ise asla kabul edilemez. Bakın mevcut siyasete yalanlar üst düzeyde. İftiralar uçuşuyor. Allah(c.c) yasakladığı, kul hakkı ile gelme diye uyarırken iftiraların ve yalanların üst düzeyde olduğu siyasetlerde bir arada olunabilinir mi ve bunları yapanlarda Allah korkusu olabilir mi. Bu yalanları gören ve susan dilsiz şeytanlarıda OY verirken düşünmek zorundayım.

Gelir adaletine bakalım. Uçurumların olduğu bir ülkede yaşıyoruz. Modern kölelek vardır ve sadece benim çıkarım önemli diyen insanlar çoğunluktadır. Mevcut siyaset bunu düzeltmekte acizdir. Burada tüm siyaset vebal altındadır. Bu adaletsizliğe benim çıkarım diyerek susanlar adeta dilsiz şeytanlardır ki, dilsiz şeytanlarda Allah korkusu olabilir mi. İşte OY kullanır ken bunuda düşünmek gerek.

Ülkeme baktığımda Allah Kur'an'ı anlamanın önemini biz kullarına anlatırken maalesef bu ülke insanları ve doğal olarak siyasi yapısı İslamiyetten uzaktır. İslamiyeti Alah bize lütuf etmişken bundan uzak kalan da Allah korkusu olur mu.İşte OY verirken buda benim için önemli olacak.

Kadınlar aynı zamanda anadır. Kadınlar ülkemde ezilmektedir. Bunu düzeltemeyen yapıların hepsi kul hakkı yerler ki bunlarda Allah korkusu olur mu. Yeterli yasaları çıkaramayan ve kadını koruyamayan bir meclis neyi temsil eder. İşte OY verirken ana olan ve hakkı yenen kadının hakkını düşüneceğim.

Gelelim seçim sistemine.Yıllardır değiştirilmeyen seçim yasası ve partilerle ilgili yasalar. Bunlar 82 Anayasasının ürünüdür.Allah'a şükürler olsun ki 1982 Anayasasına Hayır oyu verenlerdenim. Günün siyasileri hem 1982 Anayasası yanlış diyecekler, hemde mevcut yasalara Evet diyecekler. Bu büyük çelişkidir ve bu çelişkiyi yaşayanları da OY verirken düşüneceğim.

Kültür seviyesi düşük bir ülkedeyiz.Geçen gün bir TV kanalı KIbrıs nerede diye soruyor ve buna cevap verermeyenlerin yaşadığı bir ülkede yaşıyoruz. Müslüman ülkeyiz sözde ya Kur'an'sız Müslümanlar olunca şeytan melektir diyen inanların yaşadığı bir toplumdayız. Bu insanların vereceği oy ile kendini yetiştirmiş her yönüyle saygı duyulacak insanların "OY"ları aynı kefeye konan bir seçim sisteminde  OY verilecektir. Bunun vebali yoktur diyen kullara tek ifade olur."Edep ya Hû ". Bunu da OY verirken düşüneceğim.

Bugün ülke insanına bakıldığında vasıfsız olarak çalışan insanlar çalışanların yaklaşık yarısını oluşturmaktadır. Senede maksimal 12.000 TL almaktadır. Bu paranın kat ve katını bir günde, veya birkaç günde veya bir ayda alan insanların yaşadığı bir garip ülkedeyiz. Bu asgari ücretli bilinç altı korku içindedir. Aman işimden olmayayım. Çünkü vasıfsızların olduğu adam kayırmanın ayyuka çıktığı ülkede iş bulamayabilir. İşte bu korku verdiği oya maalesef yansımaktadır. Sistem aynen işlesin. Köle olayım. Lakin ya aç kalırsam korkusu dağları sarmıştır. Bunlar sözde Müslüman'dır. Lakin Kur'an'sız Müslüman olduklarından "RIZKIN" Allah'tan geldiğini asla bilmezler.İşte bu toplumun olduğu bir ortamda oy sandığının olduğu ufak alana gireceğim ve "OY" verirken bunlarıda düşüneceğim.

Gördüğünüz üzere yanlışlıklar üzerine giden bir sistemdeyiz. Başlangıcı yanlış olan bir sistemde "DOĞRU"  olanı bulmak gerek. İşte oy sandığında adeta mahşeri yaşamamak mümkün değil. Çünkü verdiğim oy yaklaşık 80 milyonu etkileyecek ve bu oydan dolayı madur olanların vebali bende de olacak. İşte bunun hesabı Allah katında verilemez. Bundan dolayı yanlışların çok olduğu bir ülke ve seçim sisteminde doğruyu bana Allah(c.c) harici gösterez. Bilirim ki " GERÇEK GÜCÜN SAHİBİ ALLAH'TIR". Oy verirken yapacağım ki daha henüz kararım net değil, OY KULLANIRKEN TEK DUA'M OLACAK  " ALLAH'IM SEN BANA ASLA VE ASLA ZUL ETMEDİN, LAKİN BU ÇİRKİNLİKLRİ OLUŞTURAN İNSANLARIN OLUŞTURDUĞU BİR ORTAMDA OYUMU KULLANIYORUM. VE ALLAH'IM; SENİN GÜCÜNDEN YİNE SANA SIĞINIRIM VE BENİ BENİ BU HALİMLE BİL"  olacaktır...

 
Toplam blog
: 81
: 1191
Kayıt tarihi
: 13.02.11
 
 

Ben kimim? Ben 55 yaşında hekimlik sanatını icra eden bir kişiyim. Adım Selçuk Şensöz. Bugün için..