Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '10

 
Kategori
Siyaset
 

Ülkemin tezatları

Asgari ücret ve emekli zamları belirlendi halkımızın gözü aydın ülkemizin yükselen refah oranlarından onlarda paylarını aldılar… Evet, aslında ağlanacak halimize gülüyorum, bana çok saçma geliyor devlet yetkilileri çıkıyor ve açıklıyor. Ülkemizde açlık sınırı 980 küsur lira diyor yani bunun altında geliri olanlar aç demek peki o zaman sen devlet olarak asgari ücreti belirlerken gözlerin nereye bakıyor 599 tl asgari ücreti verdiğinde sen vatandaşını açlığa mahkûm etmiyor musun? Emekli maaşlarını bu sınırın altında tutarak emekline ne halin varsa gör bu dünyada yaşamak sana haram demiş olmuyor musun? Bu açıklanan hesap senin hesabın bunu sen yapıyorsun ve sen uyguluyorsun peki öyle ise sen neden uygulamada buna uymuyorsun? Bunu merak ediyorum. Bu sadece senin zamanında olan bir şey değil ezelden böyle geliyor… Ama sen niye dur demiyorsun? Yoksa sende gittiğin yerin bir gözü körse öbürünü de sen çıkar taktiğimi uyguluyorsun? Anayasayı değiştirmeyi istiyorsun çünkü ucu sana dokunuyor. Ordu yapılanmasını, hukuk yapılanmasını değiştirmek için yırtınıyorsun bunlar senin menfaatine yani işine öyle geliyor. Peki, soruyorum 360.000 öğretmen açığı var deniliyor ve buda senin kurumlarının açıklaması 350.000 öğretmen atama bekliyor ve sen bu atamaları hemen yapmıyorsun. Neden çünkü sözleşmeli öğretmen çalıştırmak işine geliyor. Atama yapsan 1.800 tl maaş ve tüm sosyal haklarını vermek zorundasın oysa böyle 700 tl maaş verip kurtuluyorsun. Sen devlet olarak vatandaşın hakkını vermez gasp edersen özel sektör ne yapmaz ki, birde tutturdun şimdi işçinin kıdem tazminatını kaldırmak istiyorsun acaba sizin o oturduğunuz meclis MİLLET MECLİSİ mi? Yoksa ben yanlış mı? Biliyorum ya da adını değiştirip PATRONLAR MECLİSİ mi? Koydunuz da haberimiz mi? Olmadı.

Meclis vatandaşın güvenine sahip olmuş ve bu ülke ve vatandaşın menfaatlerini en iyi koruyacağına inanılan kişilerden kurulması gerekirken günümüzde soyguncuların, dolandırıcıların, sahtekârların ve hatta teröristlerin kendilerini dokunulmazlık zırhına bürünerek korudukları bir sığınma evi konumuna getirildi. Sen mademki, beni temsil ediyorsun ben vatandaş olarak korkmuyorum sen neden korkuyorsun da hala dokunulmazlıklar kaldırılmadı.

Ayrıca ben Bayrampaşa’da yaşıyorum burada bir arazi vardı üzerine bize fen veya öğretmen lisesi yapılacak diye söz verilen ne hikmetse oraya kule plazalar yapılma kararı alındı. Bu da önemli değil olabilir dedim ama aklımın basmadığı nokta buranın ihalesinin verildiği müteahhit meşhur JET FADIL hani su dolandırıcılık ve sahtekarlık cezası nedeniyle millet vekilliği düşürülen kişi bu adam madem suçlu bulundu sen devlet olarak buna nasıl ihale verdin yok sucu yok temiz biri ise halk iradesinin seçtiği bir vekilin sen vekilliğini ne amaçla düşürdün işte buda benim kafamı karıştırdı.

Ayrıca merak ettiğim bir şey daha var yıllardır nerede ise soluduğumuz havadan bile kesilen bir eğitime katkı payı parası var bu para öyle rakamlara ulaşmış olmalı ki tarifi imkânsız peki ne oldu bu para eğitimin durumu ortada oraya gitmediği aşikâr. Benim merak ettiğim kimin servetine servet katmada katkı payı olduğu… Kimse çıkıp burada kullanıldı diye bir açıklama yapmadığına göre… Demek bir yerlere katkı oldu.

Ben bunları bu iktidar yaptı demiyorum çünkü geliş böyle ama açılım diyen biz değiştireceğiz diyen iktidar sen isen işte başta bunlara açılım getir bunları düzelt…

Hele sen doğuda toprak reformunu bir yap ağalık, aşiretlik, şıhlık düzenine bir dur de. Halkın malı olan toprakları al halka ver bakalım o halk o zaman dağa çıkacak mı? Sen halkın ekmeğini ağalara beylere aşiret reislerinin eline bırak seçim zamanı oy pazarlıklarında aşiret reislerine vaatleri dök. Sonra o reisler o halkı dağa da gönderir canlı bomba yapıp senin kucağına da bırakır. Al sana açılım halkın olanı halka ver seyret bakalım o halk kendi toprağını nasıl koruyor. O çapulcu sürüsünü nasıl silip atıyor o topraklardan gör o zaman. Ama sen hala halk yerine ağalara beylere pay etmeye çabalıyorsun… Buna açılım değil halkı köleleştirme denir. Ağalara, beylere, şıhlara köleleştirme imkânı sağlamaktan başka bir şey değil bu yapılanlar…

Eğer ki; sen ben bu ülkeyi düzelteceğim diyorsan işte meydan yetki sende mühür sende niye bekliyorsun… NEREDEN GELECEK EMRİ BEKLİYORSUN…

Saygılarımla…

BURÇAK YAZICI

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..