Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Üniversitelerdeki genç nesil !!!

Ben 1977 girişli, 1988 yılı mezunu, bir üniversiteliyim. 1980 yılllarında Üniversite sıralarında dirsek eskitiyordum. Olaysız bir gün geçmezdi. Farklı fikirlerdeki gençler birbirini anlamaz, anlamak istemez, vur-kırdan başka bir şekilde konuşmazlardı. Birbirlerine hırlar dururlar, her sebeple kavga ederler, masa-sandalyeler sökülür, birbirlerinin sırtında parçalanırdı. Ben okulu, sınıflarımızdaki polislerle okudum 1980' e kadar... Berbat bir ortamdı ve böyle bir ortamı Allah en azılı düşmanıma bile vermesin derim her zaman... O zaman internet pek yoktu, bilgisayarlar henüz yolun başındaydı ve haberleşme de günümüzdeki kadar kolay ulaşılabilir durumda değildi. Yani, insanların iletişimi günümüze göre çok daha sıkıntılıydı. 

Bunları niye anlatıyorum diye merak edilecektir. 

Anlatayım... 

Günümüz teknoloji ve iletişim çağı oldu. İsteyip de ulaşamayacağımız (devlet sırları dışında) neredeyse hiçbir konu yok... Öyle ki, bilgi bombardımanı çocuklarımızı ilk yaşından itibaren vurmaya başlıyor ve artarak devam ediyor. Onlar da meraklı... Bizlerden çok daha çabuk öğrenip adapte oluyorlar ve ortama da uyum sağlıyorlar... 

Sonra ne mi oluyor??? 

Tabii ki üniversiteli oluyorlar... 

Peki sonra??? 

Sonra, bizim dönemimizle ilgili yazdığım paragrafı uyarlayarak aşağıya alıyorum; 

Bir kısım farklı fikirlerdeki gençler birbirini anlamıyor, anlamak istemiyor, vur-kırdan başka bir şekilde konuşmuyorlar. Birbirlerine hırlayıp duruyorlar, her sebeple kavga ediyorlar, masa-sandalyeleri ve parke taşlarını söküyorlar, birbirlerini darp etmek için uğraşıyorlar. 

1980 ile 2011 arasında tam otuzbir sene var... 

Allah aşkına söyleyebilir misiniz? 

Bu gençler, hangi iletişim çağının gençleri ??? 

Taş devrinde birbirini boğazlayan çağ dışı insanlardan ne farkları var ? 

1980'den sonraki otuzbir senede değişmeye çalışmayan bu gençlik, hangi iletişim çağının gençliği ? 

Bütün bu kavgacı (!) gençlerin aileleri var, akrabaları, kardeşleri var... 

Ama birbirlerini boğazlamak için fırsat kolluyorlar... 

Yazıklar olsun, bu şekilde okullara gidip de kavga-dövüş peşinde olanlara... 

Bunlar , bu cumhuriyetin gençleri olamaz, olmamalı... 

Kim olduklarını ve amaçlarının ne olduğunu bilen varsa bana açıklasınlar da ben de aydınlanmış olayım !!! 

Yazık !!! 

Yazık !!! 

Çok yazık !!! 

 

 
Toplam blog
: 41
: 864
Kayıt tarihi
: 29.06.10
 
 

1959 Artvin Arhavi doğumluyum. İnşaat Mühendisiyim. Trabzonsporluyum. Ailesine, büyüklerine ve va..